پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۸۸۸
|
کد خبر: ۳۶۵۱
دکتر یعقوب محمدی‌فر رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا، با صدور پیامی، فرارسیدن نوروز ۱۳۹۹ را تبریک گفت.
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۱ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار بسنا، متن این پیام به شرح زیر است:

باسمه تعالی

بهار را باور کنیم، زمستان رفتنی است...

آغاز فصلِ بهاران، جادوی جاودانۀ عاشقانه‌های باران است که سرآغازی است بی‌پایان در تقویم بودن و سرودن. بهار همانند واژه‌ای است که عاشق شده است و شعر‌های رنگینش را به گوش باد‌ها زمزمه کرده و با قلم افسون‌گر نسیم، داستانِ عاشقانه‌های باد و باران را بر کوه و کویر و دشت، نقاشی کرده است. هر بهار، رستاخیزی دوباره است به دور از ملالت‌ها و تکرارها. فرا رسیدن سال نو همیشه نویدبخش تفکرات و اندیشه‌های تازه است برای رسیدن به افق‌های تازۀ فردا که این مسیر جز در سایۀ کوشش و پشتکار به شهر روشن امید‌ها و آرزو‌ها رهنمون نخواهد شد.

بی‌گمان سختی‌ها و دشواری‌های سال ۹۸ هرگز از حافظۀ تاریخی مردم نجیب و رنج‌دیدۀ ایران پاک نخواهد شد. سالی که سختی پایانی‌اش تا آغاز سال نو امتداد خواهد یافت تا کمی از ناملایمتی‌ها، سختی‌ها و سنگینی‌اش را بر دوش سال جدید بگذارد. مردمان ایران در طول تاریخ همواره مردان روز‌های سخت و دشوار بوده‌اند و بی‌تردید این‌روز‌ها و این مشکلات سرانجام به پایان خواهد رسید، و ایران و مردمان فرهیخته‌اش را قوی‌تر و قدرتمندتر از گذشته‌ها خواهد ساخت، به شرط استقامت و تاب‌آوری و روحیۀ تسلیم‌ناپذیری.

اینجانب آغاز سال جدید را خدمت همۀ مردم شایسته و بزرگ ایران به ویژه دانشجویان، دانشگاهیان و همکاران گرامی دانشگاه بوعلی‌سینا تبریک عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند مهربان برای همگان سلامتی، تندرستی و سعادتِ هر دو جهان را آرزومندم.

با تقدیم شایسته‌ترین احترامات
دکتر یعقوب محمدی‌فر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست