پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۵۹۹۲
|
کد خبر: ۳۷۲۸
دکتر اسدالله نقدی پیرامون درخواست‌های مکرر دانشجویان، در گفتگو با بسنا، ۲ و ۳ اردیبهشت ۹۹ را زمان مراجعه محدود دانشجویان برای برداشتن وسایل ضروری از خوابگاه‌ها اعلام کرد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۸ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۹

دکتر اسدالله نقدی معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا، پیرامون درخواست‌های مکرر دانشجویان عزیز، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسنا گفت: ضمن عرض تبریک سال نو و فرارسیدن فصل بهار و اعیاد ماه شعبان و آرزوی سالی سرشار از موفقیت، سلامتی و شادی برای دانشجویان عزیز و خانواده‌های محترم ایشان، براساس دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا و همچنین جهت رفاه حال دانشجویان عزیز و کمک به روند آموزش مجازی، آن دسته از دانشجویانی که نیاز به مراجعه به خوابگاه محل اسکان خود برای برداشتن کتب، وسایل و یا مدارک مورد نیاز و ضروری دارند، می‌توانند صرفاً در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه، ۲ و ۳ اردیبهشت ۹۹، از ساعت ۸.۳۰ الی ۱۴، طبق ضوابط اعلام‌شده صرفا به خوابگاه‌های محل اسکان خود مراجعه نمایند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه شرایط فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت ضوابط بهداشتی و حفظ سلامت دانشجویان و همچنین تعطیل‌بودن رسمی خوابگاه‌ها، این تاریخ قابل تمدید نمی‌باشد.

نقدی تاکید کرد: با هدف حفاظت از سلامت دانشجویان و حفظ حقوق سایر ساکنین، ورود دانشجو صرفا با ارائه کارت دانشجویی امکان‌پذیر است و ورود همراهان دانشجو یا به نمایندگی از کسی به خوابگاه به هیچ‌وجه امکان‌پذیر نیست. البته مشخصات و زمان حضور دانشجویان مراجعه‌کننده ثبت خواهد شد.

معاون دانشجویی دانشگاه با تاکید بر الزامی بودن استفاده از ماسک و دستکش حین حضور در خوابگاه برای تاریخ‌های اعلام‌ شده، تصریح کرد: حداکثر زمان ورود و خروج بیشتر از ۳۰ دقیقه نمی‌باشد و دانشجویان لازم است به سرعت نسبت به برداشتن وسایل خود اقدام نموده و از تجمع در خوابگاه خودداری کنند.

وی همچنین عنوان کرد: امکان اسکان شبانه براساس دستوالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا به هیچ‌وجه وجود ندارد و دانشجویان عزیز لازم است زمان حضور خود در خوابگاه را به گونه‌ای تنظیم کنند که در همان‌روز به محل زندگی خود بازگردند.

اسدالله نقدی در پایان عنوان کرد: امکان تحویل وسایل سایر دانشجویان، به دانشجویان دیگر وجود ندارد و درخواستی بر این مبنی پذیرفته نمی‌شود.

خبرنگار: اسماعیلی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست