پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۷۴۵
|
کد خبر: ۳۷۳۷
گروه جهادی کارکنان دانشگاه بوعلی سینا، در راستای مقابله با ویروس کرونا، ضدعفونی معابر و اماکن شهر همدان را ضدعفونی کردند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۶ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۹

به گزارش خبرنگار بسنا، گروه جهادی کارکنان دانشگاه بوعلی سینا، در راستای مقابله با ویروس کرونا، ضدعفونی معابر و اماکن شهر همدان را ضدعفونی کردند.

این گروه جهادی که از اعضای فعال پایگاه مقاومت بسیج شهیدامینی دانشگاه بوعلی سینا هستند، در پی شیوع ویروس کرونا با پیوستن به گروه‌ جهادی راه بی پایان که متشکل از نیروهای مقاومت بسیج (شهدای گردان تخریب و گردان فاتحین) و با همکاری مدیریت پسماند شهرداری همدان، در حدود یک ماه، وارد میدان مبارزه با این ویروس منحوس کرونا شده و با ضدعفونی کردن اماکن عمومی، محلات و معابر شهری هر روز از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۲۰ ، گامی در جهت کمک به سربازان خط مقدم جبهه سلامت برداشتند.

اسامی نیروهای داوطلب پایگاه شهید مقاومت شهید امینی دانشگاه که در مقابله با این ویروس منحوس شرکت کردند، عبارتند از مهدی صمدی صالح، علی حضرتی، حسینعلی اکبری، عباس شهبازی، محمدرضا محمودآبادی، هادی بلاغی، علیرضا محمدی سحر، حجت قمری، رضا آقا محمدی، آیت الله قرائی، مجتبی شمسی وقار و رضا ساعی (خادم مسجد دانشگاه).

خبرنگار: اسماعیلی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
سلام
اینا چرا خودشون ماسک نزدند!!!
دانشگاه