پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۷۵۶
|
کد خبر: ۳۸۲۸
بنابر اعلام سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران؛

امکان رؤیت دستاورد دانشجویان فراهم شد

مدیرکل دفتر مرکزی ارتباط با صنعت خدمات فناوری سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران گفت: در سامانه آپدیت شده کارآموزی امکان رؤیت دستاورد دانشجویان در این دوره امکان‌پذیر است.
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۷ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹

امکان رؤیت دستاورد دانشجویان فراهم شد

به گزارش بسنا، دکتر حسنعلی ازگلی با اعلام این خبر و با بیان اینکه امکانات بیشتری به این سامانه اضافه شده است، افزود: این سامانه قابلیتی را فراهم می‌کند که دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی، واحدهای فزاینده کارآموز، پایش و مدیریت بهتری روی فرایند کارآموزی داشته باشند.

ازگلی گفت: نسخه جدید امکان گزارش‌گیری را برای مسئولان کارآموزی دانشگاه‌ها و مسئولان در واحدهای پذیرنده فراهم می‌کند و دانشجویان و دانشگاه‌ها می‌توانند تمام صنایع استان خود را در این سامانه ببینند و در خواست پذیرش و وقت‌گیری کنند تا در آن صنعت مشغول شوند.

وی افزود: در این سامانه امکان گزارش‌گیری کارآموزی یا رساله کارآموز وجود دارد که قابل آپلود است؛ همچنین در این سامانه آپدیت شده کیفیت دوره کارآموزی و دانشجو و در نهایت دستاوردهای این دوره قابل رؤیت است.

ازگلی با بیان اینکه در این سامانه ۳ کارتابل داریم، گفت: کارتابل‌ها مختص دانشجو، دانشگاه و صنایع یا واحدهای پذیرنده هستند.

وی ادامه داد: از زمان شیوع کرونا و آپدیت شدن نسخه جدید، ۵۱۰۰ درخواست جایابی از دانشجوهای سراسر کشور داشتیم و بیش از ۲ هزار دانشگاه و مرکز آموزش عالی کارتابل فعال دارند.

مدیرکل دفتر مرکزی ارتباط با صنعت خدمات فناوری سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران گفت: بیش از ۲۰ هزار صنعت کوچک، بزرگ و متوسط نیز در سامانه فعال هستند که در این مدت بیش از ۲۵ هزار ثبت درخواست پذیرش کارآموز جدید هم در سامانه داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: با اکثر دانشگاه‌های کشور در حال نوشتن تفاهم نامه هستیم تا بتوانند دانشجویان همان دانشگاه دوره‌های کارآموزی خود را به واسطه این سامانه ثبت کنند و انجام دهند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
علم و فناوری