پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۵۸۹۳
|
کد خبر: ۳۸۴۴
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی‌سینا از برگزاری کلاس‌های حضوری رفع اشکال در هفته قبل از شروع امتحانات پایان ترم خبر داده و افزود: شرکت دانشجویان در کلاس‌های رفع اشکال اختیاری است.
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۹ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹

کلاس‌های رفع اشکال در هفته قبل از امتحانات پایان‌ترم دانشگاه بوعلی‌سینا برگزار می‌شود/ شرکت دانشجویان در کلاس‌های رفع اشکال اختیاری است

دکتر حسن ساریخانی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی‌سینا در گفتگو با خبرنگار بسنا، از برگزاری کلاس‌های حضوری رفع اشکال در هفته قبل از شروع امتحانات پایان ترم خبر داده و افزود: شرکت دانشجویان در کلاس‌های رفع اشکال اختیاری است.

معاون آموزشی دانشگاه بوعلی‌سینا خاطرنشان کرد: زمان امتحانات پایان ترم به صورت دقیق قابل بیان نیست، اما مشخصا امکان برگزاری امتحانات در خردادماه امکان‌پذیر نبوده و ممکن است در بازه زمانی تیرماه برگزار شود.

وی همچنین عنوان کرد: شکل برگزاری امتحانات پایان‌ترم در صورت رعایت شرایط، به احتمال زیاد حضوری خواهد بود.

دکتر ساریخانی تصریح کرد: باتوجه به شرایط موجود، دانشگاه بوعلی‌سینا فعلا برنامه‌ای برای برگزاری ترم تابستانی در سال ۹۹ ندارد.

خبرنگار: اسماعیلی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
عذر میخوام.امکانش هست پیگیری کنید که ببینید دروسی مثل دروس پایه امکان برگزاریشون در ترم تابستان به شکل مجازی هست یا نه؟؟چون فک میکنم یک ترم یا بیشتر این کار انجام شده در دانشگاه.
صفحه نخست