پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۰۳۱
|
کد خبر: ۳۸۴۵
فرمانده پایگاه مقاومت شهید امینی دانشگاه بوعلی‌سینا گفت: اکنون ۵۰ بسته ۳۵۰ تا ۴۰۰ هزار تومانی آماده شده است که کیفیت خوبی دارند و جمع کل بسته‌ها نزدیک به ۲۰ میلیون تومان می‌شود اما اکثر این مبلغ به صورت نسیه پرداخت شده است؛ امیدواریم با کمک دوستان و همکاران مابقی سرمایه جمع آوری شود.
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۷ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹

مهدی صمدی، فرمانده پایگاه مقاومت شهید امینی دانشگاه بوعلی‌سینا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسنا گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و با توجه به شیوع بیماری کرونا که دامن‌گیر کل دنیا شده، تعدادی بسته‌ حمایتی تهیه شده است.

وی تشریح کرد: تعدادی مشاغل روزمزد در دانشگاه داشتیم که به دلیل شیوع بیماری کرونا و تعطیلی دانشگاه، بیکار شدند که اکثرا در خوابگاه‌ها و رستوران‌های دانشگاه کار می‌کردند؛ ما می‌خواهیم بسته‌های حمایتی را بین آن‌ها تقسیم کنیم.

مهدی صمدی اظهار کرد: متاسفانه به علت عدم اطلاع‌رسانی صحیح، همکاران در جریان کامل این اقدام خیرخواهانه نبودند که بنده از همه دوستانی که می‌توانند در این اقدام خیر کمک کنند، یاری می‌طلبم.

وی تبیین کرد: تاکنون مبلغ ۵ میلیون تومان جمع شده است؛ همچنین صندوق خیریه دانشگاه (پایگاه شهید امینی) نیز ۳ میلیون موجودی داشت که جمعا ۸ میلیون جمع آوری شد.

فرمانده پایگاه مقاومت شهید امینی دانشگاه بوعلی‌سینا تشریح کرد: اکنون ۵۰ بسته ۳۵۰ تا ۴۰۰ هزار تومانی آماده شده است که کیفیت خوبی دارند و جمع کل بسته‌ها نزدیک به ۲۰ میلیون تومان می‌شود اما اکثر این مبلغ به صورت نسیه پرداخت شده است؛ امیدواریم با کمک دوستان و همکاران مابقی سرمایه جمع آوری شود.

خبرنگار: میرزایی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه