پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۱۳۸
|
کد خبر: ۳۸۹۲
به همت دانشگاهیان و بسیج دانشجویی استان همدان، ۷۵۰ بسته غذایی در قالب رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه در بین خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا توزیع شد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۶ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹

طیب فریادرس فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان همدان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسنا گفت: به همت اقشار مختلف دانشگاهیان و‌ بسیج دانشجویی استان همدان از چند وقت پیش طرح رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه جهت جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی دانشگاهیان برای اهداء به خانواده‌هایی که از بحران کرونا آسیب دیده‌ بودند، راه‌اندازی شد‌.

وی در ادامه عنوان کرد: در این طرح که با مشارکت قابل توجه دانشگاهیان و همکاری نهادهای حمایتی همراه بود، مبالغ قابل توجهی برای محقق‌شدن این طرح جمع‌آوری شد.

طیب فریادرس تصریح کرد: پس از تجمیع کمک‌های جمع‌آوری شده ۷۴۰ بسته غذایی، هر کدام به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان تهیه شده که ارزش مجموع این بسته‌ها ۱۵۰ میلیون تومان می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: بسته‌های تهیه‌شده ظرف امروز یا فردا توسط اعضای ستاد رزمایش در بین خانواده‌هایی که از قبل کار شناسایی آن‌ها انجام شده است، توزیع خواهد شد.

گفتنی است به همین منظور ظهر امروز با حضور مسؤولین دانشگاه بوعلی‌سینا و بسیج دانشجویی استان همدان کار اتمام بسته‌بندی و توزیع بسته‌های غذایی در مسجد دانشگاه بوعلی‌سینا آغاز شد.

در این مراسم دکتر اکبر عروتی‌موفق معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی‌سینا از زحمات اقشار مختلف دانشگاهیان و بسیج دانشجویی استان همدان تشکر کرده و لزوم تداوم این رزمایش بنا به فرموده مقام معظم رهبری تاکید کرد.

شایان ذکر است که دکتر احمد رضوانی‌مفرد رئیس دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه نیز به نمایندگی از دکتر محمدی‌فر رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا در این مراسم حضور داشته و از دستندرکاران این طرح قدردانی کرد.

خبرنگار: میرزایی
عکس: محمدی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
استانی