پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۳۲۶
|
کد خبر: ۳۸۹۹
محسن کاظمی گفت: رهایی فلسطین آرمان همیشگی و مستمر ملت‌های مسلمان و همه مجاهدان راه حقیقت است.
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۷ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹

به گزارش بسنا و به نقل از عصر همدان، محسن کاظمی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا اظهار کرد: تمام تلاش ما در دوره جدید فعالیتهای بسیج دانشجویی بوعلی سینا در مسیر مبارزه با اهداف رژیم منحوس صهیونیستی خواهد بود.

وی با اشاره به ظلم و ستم بی پایان رژیم جنایتکار صهیونیستی بر مردم مظلوم فلسطین و امت اسلامی ادامه داد: ظلم این غده سرطانی فقط برای مسلمین نیست، بلکه اساس موجودیت این رژیم بر پایه ظلم و تعدی به انسانیت بنا گذشته است.

کاظمی راه رهایی از چنگال رژیم استکباری صهیونیستی و آمریکا را مقاومت و‌ مبارزه بی امان برشمرد و افزود: شهادت طلبی و ایستادگی در مسیر احقاق حق راه نجات است.

وی با بیان اینکه جنبش دانشجویی مسلمان و در راس آن بسیج دانشجویی هرگز آرمان فلسطین را فراموش نمی‌کند، ادامه داد: بسیج دانشجویی بوعلی سینا با شهدای راه قدس عزیز بخصوص سپهبد شهید قاسم سلیمانی عهد و پیمانی دوباره بسته است تا از هیچ کوششی در جهت آشکار کردن ظلم و تجاوز این رژیم کودک کش دریغ نکند.

مسئول بسیج دانشجویی بوعلی سینا برگزاری سمینارهای تخصصی در حوزه مسئله فلسطین با حضور کارشناسان ارشد این حوزه و پیگیری جنایتهای این رژیم در سطح بین المللی را از برنامه های آینده این تشکل برشمرد و افزود: در روزهای گذشته رسانه های بیگانه درخصوص آرامگاه استر و مردخای، در حرکتی مشکوک ادعایی مضحک در خصوص شهر تمدنی و باستانی همدان و مردم مسلمان و بافرهنگ آن مطرح کردند.

وی با تاکید بر رسوایی این رسانه ها ادامه داد:بسیج دانشجویی ضمن تاکید بر آگاه سازی مردم در خصوص شخصیت استر و مردخای در تاریخ ایران زمین، از دستگاه های امنیتی و سیاسی استان می‌خواهد تا زوایای پنهان این عملیات روانی امپراطوری رسانه ای فرزندان صهیون را کشف به اطلاع مردم برساند.

کاظمی با تاکید بر اینکه حاشیه سازی های اخیر برای به حاشیه راندن جنایتهای رژیم آدم کش است، خاطرنشان کرد: به رهبر عزیزمان قول می دهیم در راه احیای آرمان قدس از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشجو