پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۳۷۹
|
کد خبر: ۳۹۰۲
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی‌سینا تاکید کرد:

روز قدس آزادیخواهان جهان را بیدار کرد/ ایجاد جنبش‌هایی برای تحریم رژیم صهیونیستی

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا گفت: امروز در سراسر دنیا جنبش‌هایی را می‌بینیم که کارشان تحریم رژیم صهیونیستی است و این موضوع نویدبخش بیداری حتی با اعمال سانسور رسانه‌ای از فلسطین است.
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۱ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۹

به گزارش بسنا و به نقل از فارس، محمدحسین هوشیار‌بخش دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی‌سینا با بیان اینکه هدف امام(ره) بیداری مسلمانان و رهایی آن‌ها از زیر بار ظلم بود اظهار کرد: بنا به فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی استراتژی جمهوری اسلامی این است که نه ظلم کنیم و نه ظلم بپذیریم.

وی با تأکید بر لزوم حمایت از مظلومان و مستضعفین جهان گفت: امام راحل فرمودند ما اول انقلاب با دو مجموعه قطع روابط دیپلماتیک کردیم اول رژیم اشغالگر قدس و دوم آفریقای جنوبی چون در آفریقای جنوبی نظام آپارتایدی سر کار بود.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی‌سینا با بیان اینکه هر فرد و مجموعه‌ای مستکبر شود ما موظفیم مقابل او بایستیم، رژیم غاصب صهیونیستی را مصداق بارز استکبار دانست و تصریح کرد: این رژیم غاصب علاوه بر استکبار و کودک‌کشی و جنایات بسیار، خود را از همه موجودات برتر می‌داند و انسان‌ها را به سه دسته برای خدمتگزاری به نوع نژاد برتر تقسیم‌بندی کرده است.

وی با اشاره به قداست مسجدالاقصی برای مسلمانان افزود: هر چند بحث غصب رژیم منحوس صهیونیستی ‌که امروزه در فضای مجازی به کویید ۱۹۴۸ معروف شده است مهم است و نباید ذره‌ای از خاک فلسطین گذشت اما به نظر می‌آید بحث ما با صهیونیست‌ها فراتر از بحث خاک است و نوع مواضع ما باید اختلافات عقاید تمدنی و سیاسی را همزمان نشان دهد.

هوشیاربخش خاطرنشان کرد: «روز قدس» بدون نگاه به اعمال غیر انسانی و کودک‌کشی اسرائیل جعلی، حتی برای غیر متدینین هم مهم است و اگر کسی ذره‌ای ایران را دوست داشته باشد قطعا مقابل صهیونیست‌ها و شعار محوری آنها مبنی بر تصاحب از نیل تا فرات می‌ایستد.

وی با بیان اینکه ما هدف روز قدس را تمدنی می‌دانیم گفت: در این محفل نقش ویژه دانشگاهیان برای نشان دادن اقدامات غیرانسانی رژیم صهیونیستی بسیار مهم است مخصوصا در ارتباط گرفتن با دانشگاهیان کشورهای دیگر که در اثر غفلت نهادهای متولی امر ما تقریبا بی‌هیج ارتباطی به سر می‌بریم.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا با اشاره به اینکه معتقدیم خدا با حق است افزود: امروز در سراسر دنیا جنبش‌هایی را می‌بینیم که کارشان تحریم رژیم صهیونیستی است و این موضوع نویدبخش بیداری حتی با اعمال سانسور رسانه‌ای از فلسطین است.

وی در ادامه با اشاره به حمایت مدعیان دموکراسی از رژیم غاصب صهیونیستی افزود: رهبر معظم انقلاب بارها فرمودند با یک راهکار دیپلماتیک کار را حل کنید و با برگزاری رفراندوم و انتخابات تکلیف فلسطین مشخص شود که سردمداران مدعی دموکراسی خودشان را به نشنیدن می‌زنند.

هوشیاربخش گفتمان‌سازی حول محور مورد نظر رهبری را وظیفه‌ امروز دانشگاهیان برای فلسطین دانست و با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی گفت: قطعا ما پس از سپهبد شهیدمان بیشتر به آرمان فلسطین برای نابودی صهیونیست‌ها خواهیم پرداخت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشجو