پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۰۸۷
|
کد خبر: ۳۹۱۱
رئیس دانشگاه بین‌المللی D8 در بخشی از پیام خود جهت تبریک عید فطر گفت: ماه رمضان، ماهی سرشار از دریای برکات الهی، برتمامی مسلمانان جهان گذشت و سعادتمندانِ بسیاری از برکات این ماه بهره‌مند شدند. حال عید سعید فطر فرارسیده است؛ عیدی که در آن شادی و غم، به‌شکل شگرفی درهم تنیده است و اهل معرفت نمی‌داند چگونه آن ماه مبارک و بزرگ را وانهد و پای در اولین روز شوال گذارد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۴ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۹

به گزارش بسنا، دکتر عباس افخمی عقداء رئیس دانشگاه بین‌المللی D-8 در پیامی عید سعید فطر را تبریک گفت که متن این پیام به شرح زیر است:

(اَلْحَمْدُ لِلّهِ عَلی ما هَدینا وَلَهُ الشُّکْرُ علی ما اَوْلینا)
ماه رمضان، ماهی سرشار از دریای برکات الهی، برتمامی مسلمانان جهان گذشت و سعادتمندانِ بسیاری از برکات این ماه بهره‌مند شدند. حال عید سعید فطر فرارسیده است؛ عیدی که در آن شادی و غم، به‌شکل شگرفی درهم تنیده است و اهل معرفت نمی‌داند چگونه آن ماه مبارک و بزرگ را وانهد و پای در اولین روز شوال گذارد؛ عیدی که خود از مبارک‌ترین و گرامی‌ترین ایام‌هاست. هم‌اینک با دلی آکنده از حسرت پایان این ماه پربرکت، گوش می‌سپاریم به‌ندایی که ما را به‌سوی خود فرامی‌خواند، و زیر لب زمزمه خواهیم کرد: اَللّهُمَّ اَهْلَ الْکِبْرِیاَّءِ وَ الْعَظَمَةِ وَاَهْلَ الْجُودِ وَ الْجَبَرُوتِ...

اینجانب، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان از درگاه حق تعالی در ماه مبارک رمضان و تبریک این عید سعید به مسلمین جهان بالأخص جامعه‌ی دانشگاهی، از خداوند متعال، استمرار خالصانه‌ی بندگی پروردگار متعال، مهربانی، همدلی و همدردی با بندگان باری‌تعالی را مسئلت می‌نمایم.

دکتر عباس افخمی عقداء
۳خرداد ۱۳۹۹

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه