پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۹۰۲
|
کد خبر: ۳۹۴۷
نعمت‌الهی بر نقش طرح شهید احمدی‌روشن در کاربردی‌کردن دستاوردها و توان علمی کشور تأکید کرد و گفت: این طرح یکی از کارآمدترین راه‌های ممکن برای حل مسائل بنیادین کشور است.
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۷ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۹

به گزارش بسنا و به نقل از بنیاد ملی نخبگان، نشست بررسی مشکلات و مسائل طرح سنتز الکترو شیمیایی ترکیبات آلی با استفاده از راکتورهای الکتروشیمیایی با حضور رئیس بنیاد نخبگان استان همدان و جمعی از اعضای این هسته پژوهشی در ادامه‌ی اجرای طرح شهید احمدی‌روشن در استان‌های مختلف کشور برگزار شد.

در این نشست، دکتر داود نعمت‌الهی عضو هیات ‌علمی دانشگاه بوعلی‌سینا و مسئول هسته ضمن بررسی ابعاد طرح سنتز الکترو شیمیایی ترکیبات آلی با استفاده از راکتورهای الکتروشیمیایی، بر اهمیت اجرای طرح شهید احمدی‌روشن و نقش آن در کاربردی‌کردن دستاوردها و توان علمی کشور تأکید کرد.

وی افزود: اجرای طرح شهید احمدی روشن و تشکیل هسته‌های مسئله‌محور در قالب این طرح، یکی از کارآمدترین راه‌های ممکن برای حل مسائل بنیادین کشور در حوزه‌های مختلف است.

نعمت‌الهی با اشاره به لزوم حرکت جامعه دانشجویی به سمت کارآفرینی، حضور در این طرح را مسیری مناسب برای ارتقاء توانمندی‌های عملیاتی برشمرد و ادامه داد: حضور در طرح شهید احمدی‌روشن می‌تواند نقش بسزایی در اشتغال آینده مستعدان‌برتر ایفا کند.

عضو هیات‌ علمی دانشگاه بوعلی‌سینا در پایان یادآور شد: طرح شهید احمدی‌روشن سبب هدایت دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی به سمت حوزه‌های کابردی می‌شود. علاوه بر آن، در ایجاد انگیزه و تقویت روحیه تلاش و همکاری و کارگروهی افراد نیز مؤثر است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
علم و فناوری