پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۱۶۳
|
کد خبر: ۳۹۶۱
نحوه برگزاری بخش کتبی سی و پنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان پیرو ابلاغ آیین‌نامه‌ای اعلام شد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۵ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۹

به گزارش بسنا و به نقل از کانون قرآن و عترت دانشگاه بوعلی‌سینا، به استحضار می‌رساند پیرو ابلاغ آیین‌نامه سی و پنجمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان، با عنایت به شرایط پیش آمده و لزوم تجمیع مرحله دانشگاهی و استانی جشنواره ی قرآن و عترت، از سوی وزارت علوم تمهیدات زیر برای اجرای آزمون بخش معارفی جشنواره(مسابقه بزرگ کتابخوانی) و رشته‌های حفظ قرآن کریم اتخاذ گردیده است:

آزمون به صورت مجازی برگزار می‌شود و دانشجویان فرصت دارند از تاریخ ۹۹/۰۳/۱۰ الی ۹۹/۰۳/۲۰ با مراجعه به نشانی الکترونیکی http://quranst.pnu.ac.ir/ نسبت به ثبت نام و دریافت نام کاربری اقدام نمایند.

سامانه مذکور صرفا در بازه زمانی یاد شده فعال می‌باشد و ایجاد دسترسی در خارج از زمان مذکور غیرممکن بوده و مسئولیت عدم ثبت نام در تاریخ مذبور صرفا بر عهده دانشجو می‌باشد.

دانشجویان به هنگام ثبت نام در قسمت انتخاب نام استان و شهر، استان و شهر محل تحصیل خود و در قسمت انتخاب مرکز، نام وزارت علوم تحقیقات و فناوری را انتخاب نمایند.

در صفحه انتخاب‌رشته مسابقه‌ای، ابتدا رشته اصلی یعنی بخش معارفی را انتخاب و سپس در قسمت رشته فرعی، رشته مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

با توجه به برگزاری آزمون در روز سه شنبه مورخه ۹۹/۰۳/۲۷، دانشجویان می توانند از ساعت ۸ الی ۱۴ همان روز، با نام کاربری که هنگام ثبت نام دریافت نموده اند وارد سامانه شده و در آزمون مربوط به خودشان شرکت کنند. (نکته: هر دانشجو صرفا حق شرکت در یک رشته را خواهد داشت.)

در این آزمون نمره منفی لحاظ می‌شود.

منابع مسابقات، همان منابع اعلام شده قبلی می‌باشد.

در صورتی که پذیرفته شدگان این مرحله در هر رشته آزمونی بیش از ظرفیت مجاز برای حضور در مرحله سراسری جشنواره باشد، نامبردگان به عنوان راه یافته نهایی به مرحله سراسری محسوب نشده و ارزیابی مجدد انجام خواهد شد که نحوه آن متعاقبا اعلام می‌گردد.

متسابقان محترم دانشگاه‌ها می‌توانند در صورت ضرورت و برای دریافت پاسخ به سوالات احتمالی با شماره تماس ۰۲۱۲۲۴۸۵۰۸۰ با ابراهیمی(کارشناس) تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است که جوایز مرحله دانشگاهی ملغی گردیده و متسابقین محترم در صورت برگزیده شدن در این مسابقات مجازی، جوایز خود را از وزارت علوم دریافت خواهند کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگ و هنر