پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۹۹۶۳
|
کد خبر: ۳۹۹۰
معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا در گفتگو با بسنا گفت: براساس مصوبه شورای دانشگاه، ۱۷ الی ۲۱ خرداد؛ مهلت برداشتن وسایل دانشجویان دانشگاه بوعلی‌سینا از خوابگاه‌ها تعیین شده است.
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۲ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۹

دکتر اسدالله نقدی معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسنا اظهار داشت: با توجه به تصمیم شورای دانشگاه در جلسه ١٢ خرداد ١٣٩٩، مبنی بر برگزاری کلیه امتحانات پایان‌ترم ۹۸۲ به صورت غیرحضوری و ادامه آموزش مجازی و نیز تاکیدات روزهای اخیر مقامات وزارت بهداشت بر جدی‌بودن و تداوم احتمال ابتلا به کرونا و همچنین فراهم نبودن امکانات و شرایط کاملا ایمن و استاندارد در خوابگاه‌ها و با عنایت به اولویت حفظ سلامت دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه، خوابگاه‌های دانشجویی تا اطلاع ثانوی تعطیل بوده و از پذیرش دانشجو معذور می‌باشند.

وی خاطرنشان کرد: در عین حال با تصویب شورای دانشجویی در جلسه ١٣ خرداد ١٣٩٩ و نظر به درخواست‌های مکرر تعدادی از دانشجویان عزیز، آن دسته از دانشجویانی که نیاز به مراجعه به خوابگاه محل اسکان خود برای برداشتن کتب، وسایل و یا مدارک مورد نیاز را دارند، می‌توانند از روز شنبه ١٧ خرداد الی چهارشنبه ٢١ خرداد ١٣٩٩ از ساعت ۸ الی ١۴، طبق ضوابط و صرفا به خوابگاه‌های محل اسکان خود و بدون امکان اسکان و بیتوته مراجعه نمایند.

وی افزود: با هدف حفاظت از سلامت دانشجویان و حفظ حقوق سایر ساکنین، ورود دانشجو صرفاً با ارائه کارت دانشجویی امکان‌پذیر خواهد بود و ورود همراهان دانشجو یا به نمایندگی از کسی به خوابگاه به هیچ وجه امکان‌پذیر نیست. البته مشخصات و زمان حضور دانشجویان مراجعه‌کننده ثبت خواهد شد.

دکتر نقدی تصریح کرد: استفاده از ماسک برای دانشجویان مراجعه‌کنندگان الزامی است و حداکثر زمان ورود و خروج بیشتر از یک‌ساعت نمی‌باشد.

وی همچنین تاکید کرد: امکان اسکان شبانه براساس دستوالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا به هیچ وجه وجود ندارد.

معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا همچنین بیان داشت: امکان تحویل وسایل سایر دانشجویان وجود ندارد و بدیهی است برای آن دسته از دانشجویان تحصیلات تکمیلی که کار آزمایشگاه، پروژه و پایان‌نامه دارند "صرفا" با طی مراحل پیش‌بینی‌شده، از جمله درخواست کتبی دانشجو، تایید استاد راهنما، دانشکده و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، امکان اسکان اضطراری با رعایت پروتکل‌های مصوب منظور خواهد شد.

خبرنگار: میرزایی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
چرا تاریخشو با تاریخی که استادا تو دانشگاه هستن یکی نمیکنن که ما دوبار مجبور نشیم بیایم دانشگاه؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
ممنان
محمود
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
چرا علوم پزشکی شهرکرد این پروتکل ها رعایت نمی کنه چرا باید دانشجو را در این زمان خطرناک برای کارآموزی به دانشگاه فرا خواند و امتحانات را حضوری برگزار کند
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
سلام آیا این خبر در رابطه با دانشگاه علوم پزشکی همدان هم صادق است
صفحه نخست