پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۵۲۳
|
کد خبر: ۴۰۰۸
اطلاعیه سامانه انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر ویژه سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ توسط سازمان امور دانشجویان منتشر شد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۴ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۹

به گزارش خبرنگار بسنا، سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و‌ فناوری در راستای انجام هرچه بهتر آیین‌نامه و تسهیل در امر میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر (همسر شهید، جانباز ۲۵ درصد الی ۴۹ درصد، همسر جانباز ۵۰ درصد و بالاتر و آزاده، فرزند اناث جانباز ۵۰ درصد و بالاتر و آزاده، فرزند ذکور جانباز ۵۰ درصد و بالاتر و آزاده، همسر جانباز ۲۵ درصد الی ۴۹ درصد، فرزند اناث جانباز ۲۵ درصد الی ۴۹ درصد و فرزند ذکور جانباز ۲۵ درصد الی ۴۹ درصد) زمان ثبت‌نام متقاضیان میهمانی و انتقال را برای سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ از تاریخ ۲۰ خرداد لغایت ۲۰ تیرماه اعلام می‌نماید.

دانشجویان متقاضی انتقال یا میهمانی می‌توانند با مراجعه به سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان به نشانی portal.saorg.ir نسبت به ثبت درخواست و دریافت کد رهگیری اقدام و نتیجه بررسی را در زمان مقرر از طریق همین سایت مشاهده نمایند.

این سامانه از روز سه‌شنبه ۲۰ خرداد لغایت ۲۰ تیر جهت ثبت درخواست دانشجویان شاهد و ایثارگر واجد شرایط انتقال و‌ میهمانی برای مقطع کارشناسی ورودی‌های ۱۳۹۸ و ماقبل فعال می‌باشد.

نکات مهم

۱- دانشجویانی که در سال گذشته حکم میهمانی و یا حکم مشروط داشته‌اند لازم است در سامانه ثبت‌نام و حتما شرایط و وضعیت تحصیلی خود را درج نمایند‌.

۲- رسیدگی به تقاضای دانشجویان به این ترتیب زیر است:
فرزندان اناث شهید
فرزندان ذکور شهید
جانباز ۵۰ درصد و بالاتر و آزاده

۳- دانشجویان شاهد و ایثارگری که در سال گذشته حکم میهمانی‌شان خاتمه یافته، باید مجددا در سامانه ثبت‌نام کرده و کارنامه تحصیلی خود را بارگذاری و مستندات خود را برای تقاضای ارائه‌شده اسکن و ضمیمه تقاضا نمایند.

۴- لازم است متقاضیان جهت ثبت درخواست ابتدا در سامانه سجاد ثبت‌نام نمایند و پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور از قسمت خدکات سازمان درخواست میهمانی و انتقال خود را ارائه دهند‌.

۵- متقاضی میهمانی و انتقال مسؤول صحت اطلاعات ارائه‌شده در خصوص شرایط خاص خود خواهد بود و در صورت عدم احراز هر یک از اطلاعات ارائه‌شده تقاضا از وضعیت بررسی خارج خواهد شد.

۶- دانشجویان شاهد و ایثارگر متقاضی انتقال توام با تغییر رشته از این سامانه برای ثبت درخواست خود استفاده ننمایند.

۷- متقاضیان می‌توانند در صورت داشتن هرگونه سوال یا مشکل در خصوص سامانه از قسمت پشتیبانی سامانه درخواست خود را ارسال نمایند.

۸- کارشناسان دانشگاه پس از اتمام زمان ثبت‌نام، حداکثر تا تاریخ ۳۱ تیر نسبت به بررسی مشخصات و مدارک دانشجویان متقاضی آن دانشگاه (از جمله: مدارک ایثارگری، میانگین، ریز نمرات تحصیلی و شهر محل سکونت دانشجو و سایر موارد ذکرشده) اقدام لازم را بعمل خواهند آورد.

خبرنگار: میرزایی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشجو