پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۴۳۴
|
کد خبر: ۴۰۳۸
وزارت علوم برگزار می‌کند؛

جشنواره ادبی، فرهنگی و هنری دانشگاهیان

جشنواره ادبی، فرهنگی و هنری دانشگاهیان توسط وزارت علوم برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۶ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۹

به گزارش بسنا، وزارت علوم با هدف به میدان آوردن ظرفیت کنش گران فرهنگی، ادبی و هنری دانشگاهی به منظور نقش آفرینی در ثبت هنرمندانه دستاوردهای تلاش چند ماهه کشور در کنترل بیماری کرونا، تقویت مسؤلیت اجتماعی جامعه دانشگاهی در مواجهه با موضوعات مهم اجتماع، معرفی دستاوردهای دانشگاهیان در زمینه های ادبی، فرهنگی، هنری با موضوع مقابله با بیماری کرونا و ترویج فرهنگ سلامت محور با بهره گیری از ابزار ادبیات و هنر جشنواره ادبی، فرهنگی و هنری دانشگاهیان را برگزار می‌کند.

موضوعات این جشنواره به شرح زیر است:
۱_کرونا و مسئولیت شهروندی در موضع پیشگیری
۲_کرونا و تغییر در سبک زندگی
۳_کرونا، همدلی و مهربانی شهروندان
۴_کرونا، ایثار و تلاش جهادگونه کادر درمانی

بخش‌های جشنواره

۱- بخش ادبی: شامل شعر، ادبیات، داستان، دل نوشته، یادداشت، مقاله

برای ارسال آثار بخش ادبی، می‌بایست آثار خود را به دانشگاه مازندران و به نشانی بابلسر، خیابان پاسداران، دانشگاه مازندران، سازمان مرکزی ، طبقه همکف، معاونت فرهنگی و اجتماعی ارسال نمایید؛ شماره دبیرخانه نیز ۳۵۳۰۳۴۳۴-۰۱۱ می‌باشد.

۲- بخش فیلم و هنرهای نماشی: شامل تئاتر، نمایش نامه، فیلم کوتاه، فیلم نامه، انیمیشن، موشن گرافیک، استندآپ کمدی، پادکست

برای ارسال آثار بخش فیلم و هنرهای نمایشی، می‌بایست آثار خود را به دانشگاه شهید چمران اهواز و به نشانی اهواز، ابتدای بلوار گلستان، دانشگاه شهید چمران اهواز، معاونت فرهنگی و اجتماعی ارسال نمایید؛ شماره دبیرخانه نیز ۱۹-۳۳۳۳۰۰۱۱-۰۶۱ (داخلی ۵۵۱۷) می‌باشد.

۳- بخش هنرهای تجسمی شامل گرافیک، نقاشی طراحی، عکس، خوشنویسی

برای ارسال آثار بخش هنرهای آوایی، می‌بایست آثار خود را به دانشگاه کردستان و به نشانی سنندج، بلوار پاسداران، دانشگاه کردستان، معاونت فرهنگی و اجتماعی ارسال نمایید؛ شماره دبیرخانه نیز ۳۳۶۲۴۰۲۷-۰۸۷ می‌باشد.

۴- بخش هنرهای آوایی شامل موسیقی اصیل ایرانی(فردی، گروهی)، سرود، نواهای محلی

برای ارسال آثار بخش هنرهای تجسمی، می‌بایست آثار خود را به دانشگاه شهرکرد و به نشانی شهرکرد، بلوار رهبر، دانشگاه شهرکرد، معاونت فرهنگی و اجتماعی، صندوق پستی ۱۱۵ ارسال نمایید؛ شماره دبیرخانه نیز ۳۲۳۲۱۶۳۶-۰۳۸ و شماره فکس ۳۲۳۲۰۳۳۶ می‌باشد.

۵- بخش خلاقیت و نوآوری شامل ایده شو، کارآفرینی اجتماعی، نوآوری اجتماعی، ایده های استارت آپی

برای ارسال آثار بخش ایده‌پردازی و خلاقیت، می‌بایست آثار خود را به دانشگاه فردوسی و به نشانی مشهد ، میدان آزادی، دانشگاه فردوسی مشهد، معاونت فرهنگی و اجتماعی ارسال نمایید؛ شماره دبیرخانه نیز ۳۸۸۰۶۴۷۸-۰۵۱ می‌باشد.

تاریخ‌های مهم جشنواره

مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار تا ۱۵ تیرماه ۱۳۹۹، مهلت داوری آثار ۸ مردادماه و زمان اختتامیه (به صورت متمرکز) هفته سوم مرداد ماه می‌باشد.

برای اطلاع از جزییات شرایط و ضوابط بخش‌های مختلف جشنواره، اینجا کلیک کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگ و هنر