پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۳۷۹
|
کد خبر: ۴۰۴۳
دکتر حسن ساریخانی گفت: فعلا دانشجویان می‌توانند ۲۰ درصد شهریه متغیر ترم ۹۸۲ را تا اطلاع ثانوی پرداخت نکنند.
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۸ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۹

دکتر حسن ساریخانی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی‌سینا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسنا گفت: براساس مصوبات هیات رئیسه دانشگاه، دانشجویانی که در ترم جاری باید شهریه پرداخت کنند، لازم است شهریه ثابت و ۸۰ درصد شهریه متغیر را فعلا پرداخت کنند.

وی خبر داد: پیشنهادی که به هیأت امناء دانشگاه ارسال شده است، بیشتر از ۲۰ درصد بوده و بسته به نوع درس از ۲۰ تا ۵۰ درصد تخفیف برای نیمسال ۹۸۲ می‌باشد. کمیسون دائمی هیات امناء دانشگاه در اواخر تیرماه برگزار می‌شود و در این مورد نیز تصمیم‌گیری انجام خواهد شد. امکان اجرای دقیق آن نیز پس از تصمیم گیری هیأت امناء خواهد بود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی‌سینا عنوان کرد: اجازه تعویق پرداخت ۲۰درصد تخفیفی که در حال حاضر داده‌ شده است، از اختیارات هیات رئیسه دانشگاه می‌باشد. فعلا تا زمانی که تصمیم هیأت امنا مشخص شود، دانشجویان می‌توانند ۲۰ درصد را پرداخت نکنند.

وی تصریح کرد: اگر دانشجویی پس از پرداخت شهریه، بستانکار شد، مبلغ اضافه عودت داده خواهد شد؛ یعنی به ترم بعدی فرد منتقل خواهد شد، یا اگر دانشجو می‌خواهد تسویه حساب کند، در زمان تسویه حساب به وی بازمی‌گردد. اگر نیز دانشجو به دانشگاه بدهکار شد، در سیستم مبلغ به عنوان بدهکاری ثبت خواهد شد.

خبرنگار: میرزایی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
سلام ببخشید دانشگاه آزاد تا تمام شهریه رو نگرفت برنامه امتحانی نداد
شما چی میگید
صفحه نخست