پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۵۹۶
|
کد خبر: ۴۰۴۷
طبق اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد پزشکی سال ۹۹ تمدید شد و زمانبندی جدید، استعداد درخشان، ظرفیت رشته‌های داروسازی آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی بر روی این سایت قرار گرفت.
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۷ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۹

به گزارش خبرنگار بسنا و به نقل از دانشجو، طبق اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، با توجه به شرایط حاضر در کشور به دلیل شیوع بیماری کرونا، جهت مساعدت با داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ۹۹، تغییراتی در برخی از موارد و مراحل آزمون ایجاد شد.

تمدید مهلت ثبت‌نام

با توجه به درخواست مکرر داوطلبان، مهلت جدیدی برای ثبت نام، تصحیح و ویرایش اطلاعات از ۷ تیرماه لغایت ۸ تیر ماه ۹۹ در نظر گرفته شده است؛ لذا افراد می‌توانند در این تاریخ نسبت به ثبت‌نام یا ویرایش اطلاعات خود برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد اقدام کنند.

جدول زمانبندی بر اساس شرایط حاضر به شرح زیر است در صورت ایجاد هرگونه تغییر، مراتب بلافاصله از طریق سامانه مرکز سنجش اموزش پزشکی اطلاع رسانی خواهد شد.

مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد پزشکی تمدید شد/ جدول ظرفیت پذیرش اولیه رشته‌های داروسازی
بر اســاس مصــوبه دهمین جلســه شــورای ســنجش و پذیرش دانشــجو وزارت بهداشــت، درمان و آموزش پزشـــکی به تاریخ ۱۲/۳/۹۹، گواهی فارغ‌التحصـــیلی دانشـــجویان ترم آخر تا تاریخ ۳۰ مهر ماه مورد پذیرش خواهد بود.

بر اســاس مصــوبه دهمین جلســه شــورای ســنجش و پذیرش دانشــجو وزارت بهداشــت، درمان و آموزش پزشــکی به تاریخ ۱۲/۳/۹۹، زمان فارغ‌التحصـــیلی دانشـــجویان برتر واجد شــرایط طبق آیین نامه «ادامه تحصـیل دانشـجویان رتبه برتر در مقاطع بالاتر مصـوب سـال ۱۳۸۹» هم برای با آزمون و هم بدون آزمون، تا ۳۱ شهریور ماه ۹۹ مورد پذیرش خواهد بود. فارغ‌التحصــیلان بعد از این زمان، مجاز به اســتفاده در آزمون ســال ۱۴۰۰ هستند.

جدول ظرفیت پذیرش اولیه رشته‌های داروسازی

مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد پزشکی تمدید شد/ جدول ظرفیت پذیرش اولیه رشته‌های داروسازی
لازم به ذکر است؛ پذیرش رشته آموزش هوشبری برای دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران، اهوازو کاشان خواهد بود؛ که هریک ۵ نفر پذیرش دانشجو دارند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
این افزایش تاریخ تا مهر ماه به متقاضیان دکترا هم تعلق می گیره؟
آموزش و پژوهش