پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۵۹۶
|
کد خبر: ۴۰۶۳
مدیر دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه بوعلی‌سینا به بسنا گفت: با توجه به اینکه در ترم جاری بخش عمده‌ای از تدریس اساتید به صورت مجازی و با استفاده از سامانه درس افزار یا سایر سامانه‌های آموزش مجازی انجام شده است، سوالات ارزشیابی اساتید نیز بر این اساس تغییر یافته است و عملکرد اساتید محترم در آموزش مجازی توسط دانشجویان ارزشیابی می‌گردد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۵ - ۰۳ تير ۱۳۹۹

دکتر افشین افضلی مدیر دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه بوعلی‌سینا، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسنا اظهار داشت: با توجه به اینکه در ترم جاری بخش عمده‌ای از تدریس اساتید به صورت مجازی و با استفاده از سامانه درس‌افزار یا سایر سامانه‌های آموزش مجازی انجام شده است، سوالات ارزشیابی اساتید نیز بر این اساس تغییر یافته است و عملکرد اساتید محترم در آموزش مجازی توسط دانشجویان ارزشیابی می‌گردد.

وی افزود: با توجه به ماهیت دروس عملی و عدم برگزاری بسیاری از این کلاس‌ها تا زمان ارزشیابی، در این بازه، صرفا ارزشیابی دروس نظری و دروس نظری-عملی انجام خواهد شد.

افضلی خاطرنشان کرد: در این ارزشیابی مواردی همچون، کیفیت تدریس، کیفیت محتوای ارائه شده، تعامل استاد با دانشجویان، میزان و کیفیت تکالیف، ارایه بازخورد و ... در قالب ۱۵ سوال بررسی خواهد شد.

وی تصریح کرد: در طراحی سوالات سعی شده به جنبه‌های عمومی آموزش مجازی که توسط اکثریت قریب به اتفاق اساتید، انجام شده است، پرداخته شود.

مدیر دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه بوعلی‌سینا تاکید کرد: از دانشجویان محترم انتظار می‌رود با توجه به شرایط موجود و لزوم دریافت نظرات دقیق دانشجویان برای استفاده در برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌گیری‌های آتی و همچنین اهمیت نظرات دانشجویان برای مسوولین و اساتید بزرگوار، با دقت و منصفانه به سوالات ارزشیابی پاسخ دهند.

وی همچنین اذعان داشت: پاسخ‌های دانشجویان در سامانه کاملا محرمانه است و هیچ یک از اساتید و مسوولین دانشگاه به پاسخ‌های انفرادی دانشجویان دسترسی ندارند و صرفا متوسط نظرات دانشجویان قابل دریافت از سامانه گلستان است.

افشین افضلی عنوان داشت: با توجه به انجام ارزشیابی از تاریخ ۷ تیرماه تا ۱۲ تیرماه و عدم تمدید زمان، از دانشجویان درخواست می‌شود به منظور جلوگیری از تبعات عدم انجام ارزشیابی، در تاریخ‌های مذکور نسبت به تکمیل پرسشنامه‌ها اقدام نمایند.

خبرنگار: میرزایی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آموزش و پژوهش