پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۶۵۰۷
|
کد خبر: ۴۰۷۷
مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه بوعلی‌سینا اعلام کرد:

۵تیرماه ساعت ۲۲؛ دومین آزمون آزمایشی بر بستر سامانه درس‌افزار برگزار می‌شود

مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه بوعلی‌سینا اعلام کرد: ۵تیرماه ساعت ۲۲ دومین آزمون آزمایشی بر بستر سامانه درس‌افزار برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۰ - ۰۵ تير ۱۳۹۹

به گزارش خبرنگار بسنا مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه بوعلی‌سینا اعلام کرد: برای ارزیابی امکانات و سرویس دهی آزمون آنلاین بر بستر درس افزار، دومین آزمون آزمایشی بر روی نسخه جدید درس افزار آماده گردیده است.

این آزمون از ساعت ۲۲ روز پنجشنبه ۵تیرماه در سامانه برگزاری آزمون به آدرس exam1.basu.ac.ir به مدت آزمون ۱۰ دقیقه برگزار خواهد شد؛ شرکت در آزمون از ساعت ۲۲ الی ۲۳:۴۵ امکان پذیر است.

از دانشجویان عزیز خواهشمند است در این آزمون شرکت نمایند و حتما به تمامی سوالات پاسخ دهند و لطفا برای سوال بارگذاری فایل حتما یک فایل با حجم مناسب (کمتر از ۵مگابایت) آپلود نمایند.

گرچه شرکت در این آزمون برای آشنایی با آزمون الکترونیکی راه‌گشا است اما اگر به هر دلیل دانشجویی نتوانست در آزمون شرکت نماید، جای نگرانی نیست و این آزمون در روزهای آینده تکرار خواهد شد.

دانشجویان می‌توانند هرگونه سوال، ابهام و مشکلات پیش آمده هنگام ورود به سامانه یا حین برگزاری آزمون را به اطلاع پشتیبان برسانند؛ همچنین هرگونه نظر، پیشنهاد و نکاتی را که شرکت در آزمون را برای سایر دانشجویان تسهیل می‌کند، با پشتیبان در میان بگذارند.

قالب و زمانبندی درخواست از پشتیبان

نام و نام خانوادگی:
شماره دانشجویی:
کدملی:(فقط در صورتی که مشکل رمز عبور دارید)

نام درس:
کد درس:
نام استاد:
شرح مشکل:

آی‌دی پشتیبان در تلگرام: @zkatebi99

ساعت پشتیبانی از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ است.

نکات درخواست از پشتیبان

۱- از زبان فارسی استفاده کنید.

۲- ضمن تشکر از اظهار لطف شما، از احوال پرسی خودداری کنید تا پیام کوتاه‌تر باشد. تعداد پیام‌های دانشجویان بسیار زیاد می‌باشد.

۳- فقط در مواقع ضروری با پشتیبان تماس حاصل فرمایید. (مثل مشکلات در ورود به سامانه و خطاهای سیستمی) توضیح دادن و آموزش امکانات سامانه به عهده ایشان نیست.

خبرنگار: میرزایی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
فاطمه
United States
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
ببخشید واسه من اصلا بالانمیاره
آموزش و پژوهش