پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۰۶۹
|
کد خبر: ۴۱۴۵
در رقابت با ۱۰۲ دانشگاه، پژوهشگاه، پارک علم و فناوری و مؤسسات و مراکز تابعه وزارت علوم؛

روابط عمومی دانشگاه بوعلی‌سینا رتبه سوم دانشگاه‌های کشور در مسوولیت اجتماعی را کسب کرد

روابط عمومی دانشگاه بوعلی‌سینا رتبه سوم دانشگاه‌های کشور در مسوولیت اجتماعی را کسب کرد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۴ - ۲۳ تير ۱۳۹۹

روابط عمومی دانشگاه بوعلی‌سینا رتبه سوم دانشگاه‌های کشور در مسوولیت اجتماعی کسب کرد

به گزارش بسنا و به نقل از وزارت علوم، در این دوره از جشنواره، برای ایجاد رقابتی برابر و رعایت عدالت در ارزیابی و داوری آثار براساس دستورالعمل‌های موجود در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مبنی طبقه‌بندی، دانشگاه‌های سراسر کشور به چهار گروه (الف)، (ب)، (ج) و (د) تفکیک و در هر گروه در سه محور عمومی، رتبه‌های اول، دوم و سوم معرفی شدند. گروه پنجم نیز با توجه به نوع و ماهیت فعالیت‌ها، به پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم وفناوری تخصیص یافته است که در این گروه هم اعضا با یکدیگر به رقابت پرداخته‌اند.
محورهای این جشنواره در سه محور عمومی شامل «اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه‌ها»، «تبلیغات و انتشارات در راستای اجرای مدیریت سبز» و «روابط عمومی الکترونیک» و دو محور ویژه شامل «مدیریت سبز و مصرف بهینه منابع» و «مسئولیت اجتماعی» می‌باشد.
در گروه (الف)، در بخش «اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه‌ها»، دانشگاه تهران رتبه اول، دانشگاه علامه طباطبایی رتبه دوم و دانشگاه فنی و حرفه‌ای رتبه سوم، در بخش «تبلیغات و انتشارات در راستای اجرای مدیریت سبز» دانشگاه صنعتی اصفهان رتبه نخست، دانشگاه شیراز رتبه دوم و دانشگاه تبریز رتبه سوم و در بخش «روابط عمومی الکترونیک»، دانشگاه‌های صنعتی اصفهان، خواجه نصیرالدین طوسی و تربیت مدرس به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.
در گروه (ب)، در بخش «اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه‌ها»، دانشگاه سمنان رتبه اول، دانشگاه بیرجند رتبه دوم و دانشگاه کاشان رتبه سوم، در بخش «تبلیغات و انتشارات در راستای اجرای مدیریت سبز» دانشگاه گیلان رتبه نخست، دانشگاه علوم کشاورزی گرگان رتبه دوم و دانشگاه الزهرا (س) رتبه سوم و در بخش «روابط عمومی الکترونیک»، دانشگاه‌های شهیدچمران اهواز، الزهرا (س) و گیلان به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.
در گروه (ج)، در بخش «اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه‌ها»، دانشگاه حکیم سبزواری رتبه اول، دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) رتبه دوم و دانشگاه مراغه رتبه سوم، در بخش «تبلیغات و انتشارات در راستای اجرای مدیریت سبز» دانشگاه هنر اسلامی تبریز رتبه نخست، دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) رتبه دوم و دانشگاه تفرش رتبه سوم و در بخش «روابط عمومی الکترونیک»، دانشگاه‌های شهرکرد، حکیم سبزواری و شهیدمدنی آذربایجان به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
در گروه (د)، در بخش «اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه‌ها»، دانشگاه کوثر بجنورد رتبه اول و دانشگاه کاشمر رتبه دوم، در بخش «تبلیغات و انتشارات در راستای اجرای مدیریت سبز» دانشگاه کوثر بجنورد رتبه نخست و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی رتبه دوم و در بخش «روابط عمومی الکترونیک» نیز دانشگاه بزرگمهر قائنات شایسته تقدیر شناخته شدند.
در گروه پنجم که شامل پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم وفناوری می‌باشد، در بخش «اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه‌ها»، پارک علم و فناوری یزد رتبه اول، پارک علم و فناوری آذربایجان غربی رتبه دوم و موزه علوم و فناوری حائز رتبه سوم، در بخش «تبلیغات و انتشارات در راستای اجرای مدیریت سبز»، پارک علم و فناوری مازندران رتبه نخست و موزه علوم و فناوری رتبه دوم و در بخش «روابط عمومی الکترونیک»، پارک‌های علم و فناوری کردستان، فارس و خراسان رضوی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.
همچنین در بخش ویژه این دوره از جشنواره که حول دو محور ویژه شامل «مدیریت سبز و مصرف بهینه منابع» و «مسئولیت اجتماعی» برگزار شد، در بخش «مدیریت سبز و مصرف بهینه منابع»، دانشگاه اصفهان رتبه اول، دانشگاه رازی کرمانشاه رتبه دوم و دانشگاه مازندران رتبه سوم و در بخش «مسئولیت اجتماعی» نیز دانشگاه شهید چمران اهواز رتبه نخست، دانشگاه علامه طباطبایی رتبه دوم و دانشگاه‌ بوعلی‌سینا رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست