پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۸۹۵
|
کد خبر: ۴۲۶۰
سازمان امور دانشجویان اعلام کرد: بررسی درخواست‌های دانشجویان برای گذراندن دروس عملی و آزمایشگاهی به صورت میهمان آغاز شد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۳ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۹

به گزارش بسنا و به نقل از سازمان امور دانشجویان، مدیر کل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان با اعلام پایان مهلت ثبت درخواست‌های دانشجویان برای گذراندن دروس عملی و آزمایشگاهی به صورت میهمان، از آغاز بررسی درخواست‌های دانشجویان در دانشگاه‌های محل تحصیل به عنوان دانشگاه‌های مبدا خبر داد.
دکتر جاماسب نوزری گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و در راستای کاهش تردد دانشجویان، از طرف وزارت علوم این امکان فراهم شد که دانشجویان کاردانی و کارشناسی در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ بصورت میهمان دروس عملی و آزمایشگاهی را در نزدیکترین دانشگاه محل سکونت خود بگذرانند.
وی افزود: در همین راستا، ثبت نام از دانشجویان متقاضی از تاریخ ۶ مرداد ماه آغاز و لغایت ۱۸ مرداد ماه پایان یافت که در این بازه دانشجویان با مراجعه به سامانه جامع سازمان امور دانشجویان به نشانی اینترنتی سامانه سجاد https://portal.saorg.ir درخواست‌های خودرا ثبت کردند.
مدیرکل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان اظهار داشت: طبق زمان بندی اعلام شده، مهلت ثبت نام دانشجویان در تاریخ ۱۸ مرداد ماه پایان یافت و دانشگاه‌های مبدا از ۱۹ لغایت ۲۷ مرداد ماه فرصت دارند نسبت به بررسی درخواست‌ها اقدام و از ۲۸ مرداد ماه لغایت ۶ شهریور ماه نیز دانشگاه‌های مقصد درخواست‌های موافقت شده توسط دانشگاه مبدا را بررسی می‌کنند.
دکتر نوزری تاکید کرد: دانشجویان می‌توانند با کد پیگیری دریافت شده از سامانه سجاد نتیجه درخواست خود را از طریق این سامانه پیگیری کنند لذا از مراجعه حضوری به دانشگاه‌ها و سازمان با توجه به شرایط موجود و تاکید مقامات بهداشتی بر کاستن تجمع و رفت و آمدها، خودداری کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشجو