پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۶۹۰
|
کد خبر: ۴۳۶۶
دکتر فرهاد سراجی اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونایی کشور، انتخابات انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا به صورت الکترونیکی در مهرماه برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۹ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۹

دکتر فرهاد سراجی مدیر امور فرهنگی دانشگاه بوعلی‌سینا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسنا خبر داد: با توجه به شرایط کرونایی کشور و دانشگاه، انتخابات انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا برای سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰، به صورت الکترونیکی، از طریق سامانه ادوب کانکت و در مهرماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان عزیز و علاقه‌مند به فعالیت در انجمن‌های علمی دانشجویی، می‌توانند از روز شنبه ۱۵ لغایت چهارشنبه ۱۹ شهریور برای کاندیداتوری این دوره از انتخابات ثبت‌نام کنند.

وی افزود: بررسی صلاحیت داوطلبان از ۲۴ الی ۲۹ شهریور انجام می‌گیرد و پس از اعلام نتایج صلاحیت‌ها، زمان رسیدگی به اعتراض‌ها از ۳۱ شهریور الی ۲ مهرماه خواهد بود.

سراجی همچنین بیان کرد: فرصت تبلیغات و معرفی داوطلبان از ۴ الی ۱۱ مهرماه می‌باشد و این دوره از انتخابات از ساعت ۸ تا ۱۸ روز ۱۲ مهر، در محیط ادوبی‌کانکت و به صورت الکترونیکی برگزار می‌گردد.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه بوعلی‌سینا همچنین اظهار داشت: پس از شمارش و بررسی آراء، نتایج نهایی این انتخابات در روز ۱۳ مهر اعلام می‌گردد.

وی در نهایت عنوان کرد: نحوه ثبت‌نام داوطلبان و شیوه اخذ رای از دانشجویان به صورت دقیق‌تر متعاقبا اعلام خواهد شد.

خبرنگار: اسماعیلی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
علم و فناوری