پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۱۲۱
|
کد خبر: ۴۳۷۶
معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی‌سینا، در پیامی تأکید کرد: اقدام گستاخانه نشریه شارلی ابدو، در بازنشر کاریکاتور موهن و نیز اهانت به قرآن کریم، جریانی است رسوا و نشان‌دار که از سوی صهیونیسم جهانی زمینه‌سازی و پشتیبانی می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۸ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۹

اقدام گستاخانه نشریه شارلی ابدو، جریانی است رسوا و نشان‌دار که از سوی صهیونیسم جهانی زمینه‌سازی و پشتیبانی می‌شود

به گزارش بسنا، متن این پیام به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم

«وَإِذْ یَمْکُرُ بِکَ الَّذِینَ کَفَرُوا لِیُثْبِتُوکَ أَوْ یَقْتُلُوکَ أَوْ یُخْرِجُوکَ وَیَمْکُرُونَ وَیَمْکُرُ اللَّـهُ وَاللَّـهُ خَیْرُ الْمَاکِرِینَ»

«و هنگامى که کافران درباره تو‌ای پیامبر نیرنگ مى‌کردند تا تو را به بند کِشند یا بکُشند یا اخراج کنند، و نیرنگ مى‌زدند، خدا نیز تدبیر مى‌کرد، و خدا بهترین تدبیرکنندگان است.» (انفال: ۳۰)

شب پره گر وصل آفتاب نخواهد                  رونق بازار آفتاب نکاهد

اقدام گستاخانه نشریه شارلی ابدو در بازنشر کاریکاتور موهن و نیز اهانت به قرآن کریم در دو کشور اروپایی، به بهانه آزادی بیان و در راستای منطق نابخردانه آزادی اهانت به ادیان، جریانی است رسوا و نشاندار که از سوی صهیونیسم جهانی زمینه سازی و پشتیبانی می‌شود. اینان با ترویج انگاره‌های ضد دینی و ترویج افکار اسلام هراسانه، با هزاران گونه ابزار تبلیغاتی، در صدد خاموش ساختن خورشید دینی هستند که اکنون و از ورای قرن‌ها مستوری، دیگربار به برکت ظهور انقلاب اسلامی درخشیدن آغاز کرده و الهام بخش ملت‌های آزاده و عدالت جوی جهان شده است.
 
این نعل وارونه زدن‌ها در حالی است که اندیشمندان منصف گواهی می‌دهند اسلام، پرچمدار آزادی و معنویت انسان هاست و قرآن کتاب رحمت و حکت و عدالت، و پیامبر اعظم (صلّی الله علیه و آله و سلّم) سمبل شفقت، مهربانی و خیرخواهی برای ابنای بشر هستند.

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی سینا ضمن اهدای سلام و تحیت به ساحت قدسی پیامبر اعظم (صلّی الله علیه و آله و سلّم) و با محکومیت این تحرکات مذبوحانه اعلام می‌دارد لازم است همه آزادگان و حق جویان و به خصوص فرهیختگان دانشگاهی از این اقدامات جاهلانه و تحریک آمیز برائت جسته و از کنار آن بی تفاوت نگذرند.

امید است با پیگیری‌های مجدانه دستگاه‌های مسؤول در اعتراض رسمی به دولت‌های حامی، و نیز تلاش در جهت برنامه ریزی‌های هوشمندانه در ساحت فرهنگ و سیاست، مقابله مناسب و جدی با این توطئه‌ها صورت گیرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست