پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۱۷۰
|
کد خبر: ۴۴۱۱
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، دکتر یعقوب محمدی‌فر رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا را به عنوان رئیس ستاد کنگره شهدای دانشجوی استان همدان منصوب کرد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۹ - ۰۲ مهر ۱۳۹۹

به گزارش بسنا و به نقل از وزارت علوم، در حکم وزیر علوم خطاب به دکتر یعقوب محمدی‌فر به عنوان رئیس دانشگاه‌ مادر استان همدان آمده است:

"نظر به ضرورت تبیین و معرفی یاد، خاطره و سیرۀ شهدای دانشجو به جامعۀ دانشگاهی، به‌ویژه دانشجویان فرهیخته و متعهد، به موجب این حکم به سمت رئیس ستاد سوّمین کنگرۀ شهدای دانشجو منصوب می‌شوید.
 
امید است که با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از سیرۀ اهل بیت و انفاس طیبۀ شهدا و با به کارگیری تمامی ظرفیت‌های موجود در استان در راه معرفی و تبیین سیرۀ شهدای دانشجو، این اسوه‌های مقاومت و ایثار، موفق باشید."
 
سوّمین کنگره ملی شهدای دانشجو که از مهرماه ۱۳۹۹ همزمان با آغاز چهلمین سالگرد دفاع مقدس در دانشگاه‌های کشور آغار شده است، دارای سه مرحله دانشگاهی، استانی و ملی است و طی دو دوره گذشته نتایج و دستاورد‌های ارزشمندی به همراه داشته است.

لازم به ذکر است، کنگره ملی شهدای دانشجو توسط دانشگاه‌های تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دبیری سازمان بسیج دانشجویی برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست