پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۹۳۷
|
کد خبر: ۴۴۲۸
پورتال جامع شهدای دانشجو، همزمان با هفته دفاع مقدس، با حضور دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و و رؤسای دانشگاه‌های کشور رونمایی شد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۹ - ۰۷ مهر ۱۳۹۹

به گزارش خبرنگار بسنا، این پورتال با هدف ترویج و تبیین سیره و سبک زندگی شهدای دانشجو در فضای آموزش عالی کشور، ارائه سبک زندگی شهدای دانشجو به عنوان الگو‌های رفتاری دانشجویان، تولید آثار و محصولات مناسب با موضوع شهدای دانشجو برای استفاده عموم دانشجویان، ارائه اطلاعات شهدا جهت استفاده در انجام امور تحقیقاتی، دانشگاهی و تولیدات چند رسانه‌ای و ایجاد یک مرجع واحد و جامع از اطلاعات شهدای دانشجو جهت استفاده عموم مردم ایجاد شده است.

در این پورتال، اطلاعات مربوط به سال تحصیلی، رشته تحصیلی، دانشگاه محل تحصیل و عملیات‌هایی که شهدای دانشجو در آن حضور داشتند و به شهادت رسیدند، بارگذاری شده است.

این مراسم به میزبانی وزارت علوم و به صورت مجازی، با حضور رؤسای دانشگاه‌های کشور، از جمله دکتر یعقوب محمدی‌فر رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا همراه بود.

در این مراسم اهداف کلی سومین کنگره ملی شهدای دانشجو و کنگره‌های استانی تبیین شده و از ارائه شیوه نامه‌های برگزاری آن خبر داده شد.
 

خبرنگار: اسماعیلی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست