پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۴۳۸
|
کد خبر: ۴۴۴۸
در راستای ارتباط دانشگاه با جامعه، سلسله وبینار علمی بهداشت موادغذایی و سلامت به میزبانی دانشگاه بوعلی‌سینا برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۷ - ۱۲ مهر ۱۳۹۹

به گزارش خبرنگار بسنا، در راستای ارتباط دانشگاه با جامعه، سلسله وبینار علمی بهداشت موادغذایی و سلامت، به میزبانی دانشگاه بوعلی‌سینا و به مناسبت هفته ملی دامپزشکی برگزار می‌شود.

شرکت در این وبینار برای عموم آزاد و رایگان می‌باشد و پخش آن به صورت زنده از کانال آپارات دانشگاه دانشگاه بوعلی‌سینا به آدرس www.aparat.com/basu_ir/live خواهد بود.

برنامه این وبینار در روز یکشنبه ۱۳ مهر، از ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح با ارائه دکتر محمدرضا پژوهی متخصص بهداشت و کنترل کیفی مواد غذایی، با عنوان "توصیه‌ها و شیوه‌های اطمینان از سلامت مواد غذایی در مدت شیوع بیماری COVID-19" همراه است.

روز دوشنبه ۱۴ مهر از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح، دکتر بهناز بازرگانی گیلانی متخصص بهداشت و کنترل کیفی مواد غذایی، با عنوان "مخاطرات بهداشتی در مواد غذایی به ارائه مطلب می‌پردازد.

دکتر عباسعلی ساری متخصص بهداشت و کنترل کیفی مواد غذایی نیز در روز چهارشنبه ۱۶ مهر، از ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح، با عنوان "ارزیابی کیفیت عسل" سخنرانی می‌کند.

خبرنگار: مولوی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه