پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۹۷۲
|
کد خبر: ۴۴۶۳
فصل‌نامه علمی پژوهشی «پژوهش و برنامه‌ریزی درآموزش عالی» برای ویژه‌نامه خود با عنوان «کرونا و آموزش عالی» مقاله می‌پذیرد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۱ - ۲۱ مهر ۱۳۹۹

فراخوان ارائه مقاله با موضوع «کرونا و آموزش عالی» منتشر شد

به گزارش بسنا و به نقل از دانشجو، فصل‌نامه «پژوهش و برنامه‌ریزی درآموزش عالی» در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود تصمیم به انتشار ویژه نامه‌ای با موضوع: «کرونا و آموزش عالی» گرفته است.

محور‌های این مقالات عبارت است از:- کرونا و آینده آموزش عالی- بررسی ابعاد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تأثیرات کرونا بر دانشگاه‌ها و آموزش عالی- کرونا و ارزیابی کیفیت آموزش عالی- کرونا و بین‌المللی شدن آموزش عالی- تاثیرات کرونا بر آموزش‌ها و پژوهش‌های دانشگاهی- کرونا و مسئولیت اجتماعی دانشگاه‌ها- کرونا و الزامات آموزش آنلاین- تاثیرات کوتاه مدت و بلند مدت کرونا بر کارکرد‌های آموزش عالی- مطالعه تطبیقی تجارب موفق و ناموفق دانشگاه‌های دنیا در مواجهه با کروناطبق اعلام روابط ‌عمومی موسسه پژوهش و برنامه‌ریزی درآموزش عالی.

پژوهشگران متن کامل مقالات خود را تا اول آذرماه ۱۳۹۹ به آدرس اینترنتی فصلنامه journal.irphe.ac.ir ارسال کنند و حتماً عبارت «مقاله مربوط به ویژه نامه کرونا و آموزش عالی» را ذکر کنند. همچنین لازم است مقالات ارسالی بر اساس فرمت نگارش و تنظیم مقالات فصل‌نامه تدوین شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آموزش و پژوهش