پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۷۹۸
|
کد خبر: ۴۴۷۵
اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های مختلف تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در مرحله پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۳۹۹ (رشته‌های بدون آزمون) منتشر شد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۸ - ۲۴ مهر ۱۳۹۹

نتایج نهایی بدون کنکور‌ها اعلام شد/ ۲۲۹ هزار نفر قبول شدند

به گزارش بسنا و به نقل از دانشجو، فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتایج نهایی پذیرش در رشته‌های تحصیلی دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، مجازی، دانشگاه پیام‌نور، پردیس خودگردان و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در مرحله پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۳۹۹ در سایت سازمان سنجش منتشر شد.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور از نتیجه انتخاب رشته خود مطلع شوند.سخنگوی سازمان سنجش یادآور شد: ۲۲۹ هزار و ۳۳۹ نفر در مجموع تمام دوره‌ها و رشته‌ها پذیرفته شده‌اند که از این میان تعداد ۱۳۳ هزار ۳۳۵ نفر زن و ۹۵ هزار و ۹۸۴ نفر هستند.

زرین آمیزی گفت: از میان پذیرفته شدگان تعداد ۲۳ هزار و ۹۲۳ نفر در دوره روزانه، ۸ هزار و ۶۶۵ نفر در دوره شبانه، ۱۲۶ هزار و ۹۵۰ نفر در دانشگاه پیام نور، ۶۲ هزار و ۳۵۱ نفر در دوره‌های غیرانتفاعی، یک هزار و ۱۵۰ نفر در پردیس خودگردان، ۲ هزار و ۱۱۱ نفر در دوره مجازی دانشگاه‌های دولتی، ۳ هزار و ۹۰۰ نفر در دوره‌های مجازی غیرانتفاعی و ۲۸۹ نفر در استان‌های محروم پذیرفته شده‌اند.

وی یادآور شد: متقاضیان پذیرفته شده در رشته‌های تحصیلی دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، مجازی، دانشگاه پیام‌نور، پردیس خودگردان و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در مرحله پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۳۹۹ باید با در دست داشتن مدارک لازم و مطابق جدول برنامه زمانی به دانشگاه و یا موسسه محل قبولی خود مراجعه کنند.

زرین آمیزی تاکید کرد: پذیرفته‌شدگان برای اطلاع از نحوه ثبت‌نام، تاریخ ثبت‌نام و مدارک لازم، علاوه بر مدارک مندرج در این اطلاعیه ضرورت دارد ابتدا در تاریخ ۲۷ مهر ۹۹ سایت دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه کنند.. عدم مراجعه به موقع پذیرفته‌شدگان برای ثبت‌نام به منزله انصراف قطعی از تحصیل آن‌ها تلقی خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آموزش و پژوهش