پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۵۴۲
|
کد خبر: ۴۴۹۲
دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در حکمی دکتر واحد قیاسی رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای نهاوند را با حفظ سمت به عنوان سرپرست مجتمع آموزش عالی فاطمیه نهاوند منصوب کرد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۱ - ۲۹ مهر ۱۳۹۹

به گزارش بسنا و به نقل از وزارت علوم، در این حکم خطاب به دکتر قیاسی آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم و با حفظ سمت به سرپرستی مجتمع آموزش عالی فاطمیه نهاوند منصوب می‌شوید.
انتظار می‌رود راه‌اندازی دانشگاه نهاوند را پیگیری و با بهره‌مندی از تجارب اعضای هیئت علمی وظایف محوله را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت‌های تعیین شده برای آن مجتمع به انجام رسانید.

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال و صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری، رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، اهتمام ورزید.

دکتر واحد قیاسی متولد ۱۳۵۶ در شهر نهاوند و عضو هیأت علمی گروه مهندسی عمران دانشگاه ملایر می‌باشد. وی دانش‌آموخته دکتری مهندسی عمران از دانشگاه یو پی ام مالزی است.

از سوابق اجرایی وی می‌توان به رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای نهاوند (۱۳۹۹-۱۳۹۵)، مدیریت و معاونت گروه مهندسی عمران دانشگاه ملایر (۱۳۹۵-۱۳۹۱)، مسئول راه اندازی کانون شکوفایی و خلاقیت نهاوند ۱۳۹۵و دبیر علمی سومین کنفرانس ملی عمران ۱۳۹۵ دانشگاه ملایر اشاره کرد.

دکتر قیاسی همچنین چاپ بیش از ۴۰ مقاله علمی پژوهشی و آی. اس. آی و حضور و ارائه در بیش از ۶۵ کنفرانس ملی و بین المللی، پژوهشگر برتر دانشگاه یو پی ام مالزی در سال ۲۰۰۹، نماینده تام‌الاختیار برگزاری کنکور سال ۱۳۹۹ و کسب مقام اول کشور درخصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی، پایه یک نظام مهندسی عمران و مدرس دوره‌های نظام مهندسی کشور و راهنمایی و مشاوره بیش از ۴۰ پایان‌نامه کارشناسی ارشد و دکتری را در کارنامه پژوهشی خود دارد.

وزیر علوم همچنین در نامه جداگانه‌ای از خدمات دکتر حسین مرادی مخلص، رئیس سابق مجتمع آموزش عالی فاطمیه نهاوند، در طول تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه