پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۹۳۹
|
کد خبر: ۴۴۹۶
دبیر علمی دومین همایش ملی فناوری آموزشی فرصت‌ها، آسیب‌ها و دستاوردها، در گفتگو با بسنا خبر داد: این همایش در روزهای ۶ و ۷ آبان ۹۹ به میزبانی دانشگاه بوعلی‌سینا برگزار می‌گردد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۶ - ۳۰ مهر ۱۳۹۹
«دومین همایش ملی فناوری آموزشی فرصت‌ها، آسیب‌ها و دستاوردها»؛ ۶ و ۷ آبان ۹۹ در دانشگاه بوعلی‌سینا برگزار می‌گردد
 
دکتر سیدرسول عمادی عضو هیأت علمی و دانشیار گروه علوم تربیتی دانشگاه بوعلی‌سینا و دبیر علمی دومین همایش ملی فناوری آموزشی فرصت‌ها، آسیب‌ها و دستاوردها، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسنا گفت: این همایش، در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه ۶ و ۷ آبان سال جاری، توسط انجمن فناوری آموزشی ایران و به میزبانی دانشگاه بوعلی‌سینا برگزار می‌گردد.

وی افزود: در این همایش که با حضور متخصصان، اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور همراه است،  فناوری‌های نوین آموزشی در ایران و اقصی نقاط جهان مورد بررسی و معرفی قرار خواهد گرفت.

عمادی تشریح کرد: از مجموع ۱۵۰ مقاله دریافت شده توسط دبیرخانه همایش، پس از داوری و اعلام نتایج، ۴۱ مقاله پذیرفته شده و در همایش پیش رو ارائه می‌شوند.

وی اضافه کرد: چهار کارگاه تخصصی با عناوین «انواع روش‌های ارائه بازخورد در محیط‌های یادگیری الکترونیکی» با ارائه دکتر احسان طوفانی نژاد، «روند تکنولوژی‌های نوین یادگیری مبتنی بر وب» با ارائه دکتر زهرا جامه بزرگ، «تحلیل داده‌های کیفی با نرم افزار Maxqda ۲۰۱۸» با ارائه دکتر اکبر مومنی راد و خانم زهرا جمشیدی، «روش مطالعه کتاب‌های الکترونیکی» با ارائه دکتر فاطمه جعفرخانی، در دو نوبت صبح و بعدازظهر روز سه شنبه ۶ آبان به صورت مجازی و با حضور شرکت کنندگان این همایش برگزار می‌شود.

دبیر علمی دومین همایش ملی فناوری آموزشی فرصت‌ها، آسیب‌ها و دستاوردها، خاطرنشان کرد: دومین روز همایش ابتدا با سخنرانی دکتر یعقوب محمدی‌فر رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا آغاز می‌شود و سپس با گزارش اینجانب به عنوان دبیر علمی همایش، همچنین سخنرانی محمد پورداود مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان و نیز دکتر محمدرضا یوسف‌زاده چوسری رئیس دانشکده علوم انسانی دانشگاه بوعلی‌سینا ادامه پیدا می‌کند.

وی در پایان گفت: پس از برگزاری بخش اول روز چهارشنبه ۷ آبان، در بخش دوم ۲۵ مقاله از مجموع ۴۱ مقاله به صورت آنلاین در ۴ اتاق جداگانه و ۱۶ مقاله نیز به صورت آفلاین از طریق محیط ادوبی کانکت و به صورت مجازی ارائه می‌شود.

«دومین همایش ملی فناوری آموزشی فرصت‌ها، آسیب‌ها و دستاوردها»؛ ۶ و ۷ آبان ۹۹ در دانشگاه بوعلی‌سینا برگزار می‌گردد
خبرنگار: اسماعیلی
عکس: محمدی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
علم و فناوری