پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۲۱۱
|
کد خبر: ۴۵۲۱
دکتر غلامحسین رحیمی در سفر به نهاوند، بر لزوم ورود جدی اعضای هیأت علمی دانشگاه نهاوند در مباحث مربوط به گیاهان دارویی تاکید کرد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۲ - ۰۸ آبان ۱۳۹۹

به گزارش خبرنگار بسنا، دکتر غلامحسین رحیمی معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به همراه دکتر عبدالساده نیسی، مدیر کل دفتر حمایت و پشتیبانی امورپژوهشی و فناوری این وزارت با حضور در شهرستان نهاوند ضمن بازدید از گلخانه تحقیقاتی، آزمایشگاه‌های گروه‌های مختلف آموزشی، کتابخانه و مرکز اسناد علمی دانشگاه نهاوند، با مسئولان و کارشناسان این واحد‌ها در خصوص شرایط و تجهیزات موجود گفتگو کرد.
 
دکتر رحیمی در جمع اعضای هیأت رئیسه دانشگاه نهاوند، بر ورود جدی اعضای هیأت علمی همه گروه‌های آموزشی در مباحث مربوط به گیاهان دارویی با توجه به تولیدات علمی و مقالات چاپ شده در نشریات بین‌المللی این دانشگاه تاکید کرد و درخصوص تخصیص اعتبارات و نیز تجهیز فضا‌های علمی و آموزشی و همچنین راه‌اندازی پژوهشکده گیاهان دارویی قول مساعد همکاری داد.
 
در ادامه دکتر قیاسی سرپرست دانشگاه نهاوند ضمن ارائه گزارشی از وضعیت تعداد رشته‌‎ها، دانشجویان، تولیدات علمی داخلی و بین‌المللی و نیز چشم‌انداز آتی دانشگاه، خواستار تخصیص کمک‌های ویژه اعتباری و تجهیزاتی برای این دانشگاه با توجه به موقعیت ویژه اقلیمی شهرستان از نظر گونه‌های گیاهی متنوع و تجاری آن شد.
 
دکتر رحیمی در ادامه از نمایشگاه دستاورد‌های تولیدی گیاهان دارویی این دانشگاه که حاصل ماه‌ها تلاش محققان و دانشجویان این دانشگاه است نیز بازدید به عمل آورد.
 
خبرنگار: اسماعیلی
عکس: محمدی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه