پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۷۲۳
|
کد خبر: ۴۵۳۴
فاطمه مرادعلیان دانشجوی دانشگاه بوعلی‌سینا و دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان این دانشگاه در یادداشتی به مناسبت ۱۳ آبان نوشت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا؛ دستاورد بزرگ جنبش دانشجویی بود.
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۲ - ۱۳ آبان ۱۳۹۹

به گزارش بسنا، فاطمه مرادعلیان دانشجوی دانشگاه بوعلی‌سینا و دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان این دانشگاه در یادداشتی به مناسبت ۱۳ آبان نوشت:

۴۱ سال پیش در اولین سال پیروزی انقلاب اسلامی، دانشجویان پیرو خط امام در روز ۱۳ آبان اقدام شجاعانه‌ای انجام دادند که به تعبیر امام خمینی (ره) انقلابی بزرگتر از انقلاب اول بود؛ چراکه در انقلاب مردم شاه را از کشور بیرون کردند، اما اقدام حماسی دانشجویان در روز ۱۳ آبان انقلابی بزرگتر بود که توانستند دست جاسوسان آمریکا را از داخل کشور کوتاه کنند و جلوی بسیاری از اعمال جاسوسی آمریکا را بگیرند. این دستاورد بزرگ جنبش دانشجویی بود که توانست پرچم تسلط مستکبران آمریکا را از ایران پایین بیاورد و زیر پای جوانان لگدمال کند.

همه‌ساله در این روز بزرگ شاهد راهپیمایی‌های باشکوه مردم بودیم که با حضور پرشور خود بیزاری خود را از استکبار جهانی اعلام می‌داشتند؛ استکبار و ظلمی که از سال‌ها قبل از پیروزی انقلاب شاهد آن هستیم و می‌دانیم که در این سال‌ها سیاست‌ها و منش دولتمردان آمریکایی هیچ تغییری نکرده و همچنان به طرق گوناگون دشمنی خود را علیه ایران و سایر ملت‌های مستقل منطقه نشان می‌دهد.

جنایت‌های آمریکا با اقدامات ظالمانه‌اش برای مردم ثابت شده است؛ از کودتای ۲۸ مرداد و کشتار دانشجویان در سال ۳۲ تا حمایت‌هایش از صدام جنایتکار و ترور نخبگان و دانشمندان هسته‌ای کشورمان و در این سال‌های اخیر مذاکرات برجام و عدم پایبندی به تعهدات‌شان، همه و همه نشان‌دهنده دشمنی آشکار آمریکا با ایران است.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در پیش است و برخی بر این باورند که اگر بایدن به روی کار بیاید می‌توان مذاکرات را از سر گرفت و تمام مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها حل خواهد شد؛ باید گفت سیاست‌های دولت آمریکا هیچ تغییری نمی‌کند، چه فرد جمهوری خواه بیاید و چه فرد دموکرات و تنها روش و ادبیات آن‌ها است که متفاوت است.

حال که قدم در گام دوم انقلاب گذاشته‌ایم، باید از تجربه‌های به دست آمده در گام اول درس بگیریم و اشتباهات گذشته را تکرار نکنیم ما همچنان شعار مرگ بر آمریکا را عقلانی و واقع‌بینانه سرمی‌دهیم چراکه هیچ امیدی به آمریکا و سیاست‌های مستکبرانه‌اش نداریم؛ چون پایبند بودنش بر مسائل برجام را دیده‌ایم.
اقدام جنایتکارانه‌اش و به شهادت رساندن سردار عزیزمان حاج قاسم سلیمانی را دیده‌ایم.

از مسئولین می‌خواهم که راه حل مشکلات را در مذاکره و گفتگو‌های بی‌نتیجه دوباره با آمریکا نبینند؛ راه حل مشکلات تنها با برنامه‌ریزی و تدبیر درست و تکیه بر توان داخلی و جوانان پرشور ایران است، جوانانی که اراده بزرگشان زمینه‌ساز انقلاب‌هایی همچون تسخیر لانه جاسوسی است و زمینه‌ساز پیشرفت‌های بی‌نظیر کشور است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشجو