پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۸۷۹
|
کد خبر: ۴۵۳۹
بنابر اعلام معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، ثبت‌نام دانشجویان کاردانی، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته ورودی ۱۳۹۹ دانشگاه بوعلی‌سینا آغاز شد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۵ - ۱۴ آبان ۱۳۹۹

به گزارش خبرنگار بسنا، ثبت‌نام دانشجویان کاردانی، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته ورودی ۱۳۹۹ دانشگاه بوعلی‌سینا، با اطلاعیه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی آغاز شد.

در متن این اطلاعیه آمده است:

با توجه به شیوع بیماری کرونا و به منظور حفظ سلامتی کلیه همکاران و پذیرفته شدگان محترم ثبت‌نام کلیه پذیرفته شدگان به صورت غیرحضوری می‌باشد.

مسؤولین پذیرش در دانشگاه پس از اتمام مهلت ثبت نام غیرحضوری نسبت به بررسی مدارک ارسال شده اقدام می‌نمایند و درصورت تایید ثبت نام، پیامکی تحت عنوان تایید پذیرش شما به شماره همراه درج شده در فرم‌های ثبت نام ارسال خواهد شد و شماره کاربری ورود به سامانه به شماره دانشجویی تغییر پیدا خواهد کرد؛ لذا مستدعیست نسبت به درج صحیح شماره همراه خود دقت لازم به عمل آورید.

پذیرفته شدگان می‌توانند سوالات خود را در روز‌های غیر تعطیل از طریق شماره تلفن‌های دانشکده پیگیری نمایند.  جهت دریافت شماره تماس اینجا کلیک کنید.

با توجه به بخشنامه ارسالی در تاریخ ۱۱/آبان/۱۳۹۹ از سوی معاونت وظیفه عمومی ناجا، پذیرفته شدگان ذکور که متعهد خدمت به سازمان‌های دولتی نمی‌باشند و یا فاقد کارت پایان خدمت یا کارت معافیت از خدمت می‌باشند لازم است جهت اخذ معافیت از تحصیل خود پرینت قبولی خود را از سایت سازمان سنجش آموزش کشور اخذ و به یکی از مراکز پلیس +۱۰ سطح کشور مراجعه نموده و نسبت به اخذ معافیت تحصیلی خود اقدام نمایند و به جای مدرک نظام وظیفه نامه معافیت تحصیلی خود را بارگذاری نمایند.

- جزئیات ثبت نام از پذیرفته شدگان و مدارک لازم مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته
 
 
 
 
خبرنگار: اسماعیلی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست