پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۵۴۹
|
کد خبر: ۴۵۹۲
نحوه انتقال دانشجویان دانشگاه بوعلی‌سینا به دانشگاه‌های دیگر، در اطلاعیه‌ای اعلام شد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۰۲ آذر ۱۳۹۹

به گزارش خبرنگار بسنا، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی‌سینا نحوه انتقال دانشجویان دانشگاه بوعلی‌سینا به دانشگاه‌های دیگر را به شرح زیر اعلام کرد:

۱- طبق آیین‌نامه‌های آموزشی نحوه انتقال دانشجویان از یک دانشگاه به دانشگاه دیگر، مشروط به کسب معدل بالاتر از میانگین معدل دانشجویان ورودی همان سال و همان رشته در موسسه مقصد در مدت حداقل چهار نیم‌سال مهمانی برای مقطع کارشناسی پیوسته و دو نیم‌سال برای مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته و موافقت دانشگاه مبداء و مقصد می‌باشد.

۲- دانشجویان دوره روزانه در طول تحصیل به صورت مهمان، ملزم به پرداخت شهریه نوبت دوم مطابق با تعرفه دانشگاه مقصد می‌باشند.

۳- دانشجویان دوره شبانه در طول تحصیل به صورت مهمان، ملزم به پرداخت شهریه ثابت به دانشگاه مبداء و پرداخت شهریه ثابت و متغیر مطابق با تعرفه دانشگاه مقصد می‌باشند.

۴- دانشجویان متقاضی انتقال توام با تغییر رشته، نیاز به درخواست مهمانی ندارند و درصورت کسب حداقل نمره علمی لازم در رشته مورد نظر در دانشگاه مقصد و موافقت دانشگاه مبدا و مقصد می‌توانند به دانشگاه و رشته مورد نظر منتقل گردند.

۵- انتقال از دوره‌های شبانه به روزانه، از پیام نور به دوره‌های شبانه و روزانه، از غیردولتی به دولتی ممنوع بوده ولی برعکس آن با موافقت دانشگاه مبدا و مقصد بلامانع می‌باشد و نیاز به سابقه مهمانی ندارد.

۶- زمان درخواست مهمانی و انتقال اول تا آخر اردیبهشت ماه هر سال در سامانه سجاد وزارت علوم می‌باشد.

۷- انتقال دانشجویان مقطع کارشناسی‌ارشد و دکتری تخصصی ممنوع می‌باشد.

۸- در شرایط خاص و در صورت ارائه مستندات و مدارکی که ناشی از تغییر شرایط دانشجو در حین تحصیل در دانشگاه مبداء می‌باشد، درخواست انتقال بدون سابقه مهمانی برای دانشجویان کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و یا انتقال دانشجویان کارشناسی‌ارشد و دکتری در کمیسیون موارد خاص دانشگاه قابل بررسی می‌باشد.


خبرنگار: اسماعیلی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بینام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
کسی که از طریق کارنامه نهایی بخواد انتقالی بگیره چطوریه؟؟
صفحه نخست