پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۷۷۷
|
کد خبر: ۴۶۵۴
رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا در پیامی به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار تصریح کرد:

توصیفِ بزرگیِ عزم و ارادۀ استوار پرستاران، این ایثارگرانِ عزیز، در کلمات نمی‌گنجد

دکتر یعقوب محمدی‌فر در پیامی ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار را تبریک گفت.
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۷ - ۳۰ آذر ۱۳۹۹

به گزارش بسنا، متن این پیام به شرح زیر است:

به نام خداوند جان و خرد

پنجم جمادی‌الاول سالروز میلاد باسعادت حضرت زینب کبری (س) است؛ روزی که به مناسبت ولادت این یگانه اسوۀ مهربانی و فداکاری و پاکی، روز پرستار نام‌گذاری شده است و بی‌شک، انتخاب این روز تاریخی برای بزرگ‌داشت و تکریم مقام پرستار در تقویم کشور عزیزمان، نشان‌دهندۀ جایگاه ارزشمند و مقام والای این حرفۀ مقدس و الهی است.

عزم و ارادۀ استوار این ایثارگرانِ عزیز، در روزگارِ بیماری سهمناک کرونا، تا به حدی ستودنی است که کلمات از توصیفِ بزرگیِ آن عاجز و ناتوانند. گذشتن از جان و سلامتی و آرامش، برای نجات جامعه و زندگی بخشیدن به انسان‌ها، بی‌تردید همّتی والا می‌طلبد که همۀ این فضایل در قلب واژۀ پُرستارۀ پرستار و مدافعان راستینِ سلامت تجلی یافته است.

اینجانب ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت زینب کبری(س)، روز پاسداشتِ مقامِ پرستار را خدمت همۀ پرستاران و کادر درمان کشورمان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و بر خود لازم می‌‌دانم از کوشش‌های بی‌شائبۀ این فرشتگان سفیدپوش که از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا بدون هیچ چشم‌داشتی در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی حضوری فداکارانه دارند، تشکر و قدردانی نمایم؛ و از درگاه ایزد منّان، توفیق، بهروزی و سلامتی را برای همگان مسئلت می‌نمایم.

دکتر یعقوب محمدی‌فر
رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست