پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۹۹۷
|
کد خبر: ۴۶۶۳
اداره کل امور دانش‌آموختگان سازمان امور دانشجویان با صدور اطلاعیه‌ای، لیست جدید سطح‌بندی دانشگاه‌های خارج از کشور برای ادامه تحصیل بعد از سپتامبر ۲۰۲۱ را منتشر کرد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۶ - ۰۷ دی ۱۳۹۹

به گزارش بسنا و به نقل از وزارت علوم، اداره کل امور دانش‌آموختگان سازمان امور دانشجویان در راستای اعتبارسنجی دانشگاه‌های معتبر جهان که به عنوان یکی از اصلی‌ترین وظایف این اداره کل می‌باشد، نسبت به بررسی و اعلام اعتبار دانشگاه‌های خارج از کشور برای سپتامبر ۲۰۲۱ "صرفاً رشته‌هایی که در حیطه وظایف وزارت علوم می باشد" اقدام کرده است.

براساس این گزارش، در سال ۲۰۲۱ دانشگاه‌های ۱۰۹ کشور به روزرسانی و در سه گروه الف (ممتاز)، ب (خوب) و ج (متوسط) دسته بندی و تفکیک شده اند که بر اساس لیست منتشر شده، ۶۰۳ دانشگاه در گروه الف، ۸۱۸ دانشگاه گروه ب و ۱۱۰۵ دانشگاه در گروه ج قرار دارد.

در این اطلاعیه تاکید شده است: متقاضیان ادامه تحصیل در مقطع دکتری در دانشگاه‌های خارج از کشور از تاریخ ۰۱/‏۰۴/‏۱۳۹۸ برابر با ۲۲/۰۶/۲۰۱۹ صرفأ در دانشگاه‌های گروه الف (ممتاز) و گروه ب (خوب) قابل مشاهده در پایگاه اطلاع رسانی این اداره کل، ثبت نام رسمی نمایند.

شایان ذکر است مدارک صادره از دانشگاه‌های گروه ج (متوسط) چنانچه پذیرش رسمی آنها پس از تاریخ یاد شده باشد، صرفأ تا مقطع کارشناسی ارشد قابل بررسی و ارزشیابی است.

گفتنی‌است لیست به روز شده در پایگاه اطلاع‌رسانی این اداره کل به نشانی www.grad.saorg.ir قابل مشاهده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه