پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۷۳۶
|
کد خبر: ۴۶۷۳
آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی سال ۹۹ در یازدهم و دوازدهم دی‌ماه در دانشگاه بوعلی‌سینا برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۳ - ۱۲ دی ۱۳۹۹

دکتر سیدمهدی مسبوق، نماینده تام‌الأختیار سازمان سنجش آموزش کشور در برگزاری آزمون‌های سراسری در دانشگاه بوعلی‌سینا، در گفتگو با خبرنگار بسنا بیان کرد: آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی سال ۹۹ در روز‌های پنجشنبه و جمعه یازدهم و دوازدهم دی‌ماه در استان همدان برگزار شد.

وی افزود: دانشگاه بوعلی‌سینا به عنوان حوزه اصلی در چهار حوزه فرعی دانشکده علوم پایه، دانشکده علوم انسانی، دانشکده علوم اقتصادی و اجتماعی و دانشکده کشاورزی مجری آزمون است.
 
مسبوق خاطرنشان کرد: علاوه بر دانشگاه بوعلی‌سینا، دانشگاه آزاد اسلامی و آموزش و پرورش حوزه‌های دیگر برگزاری آزمون در همدان می‌باشند. البته در شهرستان‌های استان نیز، دانشگاه نهاوند، دانشگاه آزاد تویسرکان، دانشگاه ملایر و آموزش و پرورش اسدآباد، حوزه‌های مجری این آزمون هستند.
 
تعداد کل داوطلبان در دانشگاه بوعلی‌سینا ۴۳۹۰ نفر بوده است که از این تعداد، ۲۱۶۹ نفر خانم و ۲۲۲۱ نفر آقا بودند.
 
ستاد برگزاری آزمون بر اساس بخش‌نامه‌ها و ابلاغیه‌های سازمان سنجش و وزارت بهداشت، ملزم به رعایت کلیه شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی بوده؛ از جمله اینکه پیش از ورود داوطلبان به حوزه کفش‌های آن‌ها ضدعفونی می‌شود. در بدو ورود به ساختمان اصلی هم دستگاه‌های استریل جهت ضدعفونی دست‌های داوطلبان تعبیه شده است.
 
فاصله بین صندلی‌ها یک متر و نیم در نظر گرفته شده و استفاده از ماسک سه لایه برای تمامی داوطلبین و عوامل اجرایی آزمون الزامی بوده و به افرادی که ماسک نداشتند، ماسک داده شد. پذیرایی نیز در بدو ورود به صورت میز مخصوص در نظر گرفته شد.
 
خبرنگار: مولوی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست