پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۸۷۶
|
کد خبر: ۴۶۷۷
بیانیه دانشگاه بوعلی‌سینا، همزمان با ۱۳ دی، به مناسبت اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی منتشر شد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۳ - ۱۳ دی ۱۳۹۹

به گزارش بسنا، متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ  وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

یک سال از شهادت مرد میدان نبرد، اسطوره ایستادگی و اخلاص، سرباز وطن و مالک اشتر زمان، سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهان شهیدش گذشت، اما یاد و خاطره او همچنان باقی و آرمان‌ هایش بر چکاد اندیشه همه مجاهدان راه خدا پرتوافشان است.

سلیمانی، پرچمدار آزادگی و حق طلبی و قهرمان ملت ایران است. یزید زمان را گمان آن بود که با حذف پیکر سلیمانی و به شهادت رساندنش، مسیر مجاهدت در راه خدا و مبارز با استکبار را مسدود خواهد ساخت؛ غافل از این‌که او، خود، مدرسه عشق است و پرورش دهنده شاگردانی مجاهد و خردمند در گوشه گوشه جهان. اکنون دلدادگان مکتب سلیمانی در اقصی نقاط سرزمین های اسلامی، بل سراسر جهان، راه خویش را با این ستاره هدایت می یابند و به او تأسی و اقتدا می کنند.

زنده نگه‌داشتن نام و راه او وظیفه ای ملی و اسلامی است و بر ماست او را به درستی بشناسیم و به نسل حاضر و نسل های بعدی معرفی نماییم. میراث قهرمان ما، وحدت مردم حول محور انقلاب اسلامی و القاء وحشت در سینه سیه رویان ظالم است.

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی‌سینا، سالگرد شهادت این قهرمان ملت را به مقام معظم رهبری(حفظه الله) و همه دوستداران آن عزیز، به ویژه دانشگاهیان فرهیخته و آگاه تبریک و تسلیت عرض نموده و توفیق پیمودن راه آن عزیز سفر کرده را از پیشگاه ذات اقدس الهی مسألت می نماید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست