پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۶۹۴
|
کد خبر: ۴۷۰۴
فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌ها خبر داد:

پنج هزار نیروی پلیس زندان استخدام می‌شوند

فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌ها گفت: مجوز استخدام پنج هزار نفر نیروی پلیس زندان اخذ شده که امور اداری آن آغاز گردیده و به زودی شرایط آن به اطلاع متقاضیان خواهد رسید تا علاقمندان واجد شرایط جذب و در دوره‌های آموزشی شرکت نمایند.
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۳ - ۲۹ دی ۱۳۹۹
به گزارش بسنا و به نقل از اداره کل زندان‌های استان تهران، سرهنگ برفر در آیین تکریم و معارفه فرمانده یگان حفاظت زندان‌های استان تهران اظهار داشت: راه اندازی سیستم دادرسی الکترونیک در صرفه جویی هزینه‌های مالی و نیروی انسانی کمک شایان توجهی به این مجموعه نموده که جای قدردانی از ریاست سازمان زندانها، مدیر کل زندان‌های استان تهران و همکارانشان دارد.

فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌ها گفت: آنچه امروز در بخش برنامه ریزی یگان انتظامی زندان‌های این استان شاهد هستیم، بسیار چشمگیر بوده، فضای مناسبی در شان سربازان وظیفه ایجاد شده و با افتخار می‌توانیم آن را به عنوان یگان نمونه کشوری معرفی کنیم.

سرهنگ برفر تاکید کرد: نگهداری زندانیان با جرایم و شخصیت‌های مختلف در یک مجموعه به نام زندان و برنامه ریزی برای امور آنان از قبیل تامین امنیت، رفاه، آموزش و بهداشت و درمان امر آسانی نیست و مدیر کل زندان‌های استان تهران با شایستگی و درایت توانسته است در انسجام و ساماندهی این مجموعه موفق عمل نماید.

وی همچنین گفت: مجوز استخدام پنج هزار نفر نیروی پلیس زندان اخذ شده که امور اداری آن آغاز گردیده و به زودی شرایط آن به اطلاع متقاضیان خواهد رسید تا علاقمندان واجد شرایط جذب و در دوره‌های آموزشی شرکت نمایند.

سرهنگ برفر ادامه داد: موضوع اعزام زندانی با توجه به بعد مسافت و تعداد جمعیت کیفری در تهران سخت بوده، می‌توانست تهدیدات و آسیب‌های جدی به دنبال داشته باشد، ولی راه اندازی سیستم دادرسی الکترونیک در صرف هزینه‌های مالی و نیروی انسانی کمک شایان توجهی به این مجموعه نموده که جای قدردانی از ریاست سازمان زندانها، مدیر کل زندان‌های استان تهران و همکارانشان دارد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سهیلا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
خوبه
استانی