پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۴۸۹
|
کد خبر: ۴۷۶۴
دکتر یعقوب محمدی‌فر گفت: انقلاب اسلامی ایران، چشم تمام اندیشمندان و متفکران را به خود خیره ساخت و برای ملت‌های ستم‌دیده و مظلوم، چراغ امیدی در کورسوی نابرابری‌ها و بی‌عدالتی‌های جهان شد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۹

به گزارش بسنا، متن پیام دکتر یعقوب محمدی فر، رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا به شرح زیر است:

(إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنتُمْ تُوعَدُونَ)

بیست‌ودوم بهمن‌ماه، سال‌روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، آغاز یک نقطۀ عطف تاریخی برای مردمان آزادی‌خواهی است که با گام‌های استوار و با استعانت از رهنمودهای، امام خمینی(ره)، برگ‌های زرّینی را در کتاب پرشکوه ایران بزرگ، رقم زدند.
رخدادِ اعجاب‌آورِ انقلاب اسلامی ایران، بی‌هیچ تردید، همانند معجزه‌ای الهی بود که در یکی از حساس‌ترین نقطه‌های تاریخ زندگانی بشر و به‌دست یکی از بزرگ‌ترین آزادمردان و مصلحانِ زمان، به فرجام رسید و چشم تمام اندیشمندان و متفکران را به خود خیره ساخت و برای ملت‌های ستم‌دیده و مظلوم، چراغ امیدی شد در کورسوی نابرابری‌ها و بی‌عدالتی‌های جهان.
اینک که در آستانۀ طلوع فجر دیگری از انقلاب اسلامی هستیم و البته بیماری همه‌گیر و منحوس کرونا همۀ دوستدارن و رهروان آرمان‌های امام و انقلاب را از حضور حماسی در یوم‌الله بیست‌ودوم بهمن محروم کرده است، یاران و عاشقان انقلاب با حضور در راهپیمایی بزرگِ قلب‌ها و اندیشه‌ها و اراده‌های استوار و محکم و با چراغ راه قرار دادن بیانات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در این روز مقدس، حضوری راستین و روشن به‌عمل خواهند آورد.
اینجانب به نمایندگی از جامعۀ دانشگاهیان دانشگاه بوعلی‌سینا، سال‌روز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به اساتید، کارکنان و دانشجویان فهیم و فرهیختۀ دانشگاه بوعلی‌سینا و آحاد مردم کشورمان تبریک عرض می‌نمایم و نیک می‌دانم آینده‌هایی روشن در جهت تحقق اهداف این انقلاب و اعتلای ایران اسلامی، در انتظار سرزمین مقدس ایران خواهد بود. عزّت، اقتدار و سربلندی این مرز و بوم را از پیشگاه خداوند منّان آرزومندم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست