پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۶۵۰
|
کد خبر: ۴۷۶۵
رئیس دانشگاه بین‌المللی ‌D-8 در پیامی به ‌مناسبت چهل‌ودومین بهار انقلاب اسلامی تصریح کرد:

۲۲ بهمن، یادآور رستاخیز ملت غیور و روز تجلی شکوهمند حماسه است

دکتر عباس افخمی گفت: ۲۲ بهمن سال‌روز پیروزی انقلاب اسلامی، یادآور رستاخیز ملت غیور و روز تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی آنانی است که با وحدت، همدلی و تقدیم جان و مال خود در راه تحقق آرمان‌های آزادی‌خواهانه تلاش کردند.
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۶ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۹

به گزارش بسنا، متن پیام دکتر عباس افخمی، رئیس دانشگاه بین‌المللی ‌D-8 به شرح زیر است:

۲۲ بهمن سال‌روز پیروزی انقلاب اسلامی، یادآور رستاخیز ملت غیور و روز تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی آنانی است که با وحدت، همدلی و تقدیم جان و مال خود در راه تحقق آرمان‌های آزادی‌خواهانه تلاش کردند.
این انقلاب میراث بزرگ امام خمینی(ره) بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و خون پاک شهدایی است که دلیرانه علیه ظلم و بی‌عدالتی ایستادگی کردند و انقلابی مبتنی‌بر استقلال و آزادی را رقم زدند. انقلاب اسلامی درحالی چهل‌و‌دومین سال خود را سپری می‌کند که توانسته در تمامی عرصه‌های ملی و بین‌المللی بدرخشد و سرافرازانه نام بلند ایران را در بسیاری از عرصه‌های علمی، در میان کشورهای پیشرفته قرار دهد.
حضور خودجوش و مجاهدات مردم و نیروهای جهادی در عرصۀ مبارزه با کرونا، مصداق بارز پایبندی به حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌باشد.
اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطرۀ شهدای انقلاب اسلامی، شهیدان هشت سال دفاع مقدس و شهیدان مدافع حرم، ایام فرخندۀ دهۀ مبارک فجر، دهۀ رسیدن به اوج بلندی و نجات از ظلمت و استبداد را به آحاد مردم ایران، به‌ویژه دانشگاهیان تبریک عرض می‌نمایم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه