پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۵۰۵
|
کد خبر: ۴۷۹۱
دکتر منصور غلامی بر مدیریت متمرکز، سرویس‌دهی مستمر و حضور کارشناسان دائمی بر دستگاه‌های حرفه‌ای علمی در دانشگاه‌ها تاکید کرد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۵ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۹

به گزارش خبرنگار بسنا، دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در حاشیه افتتاح مرکز تصویربرداری الکترونی دانشگاه بوعلی‌سینا، اظهار داشت: بی شک این مرکز می‌تواند در سطح کشور، به یکی از آزمایشگاه‌های خوب و مرجع برای اندازه‌گیری‌های مورد نیاز قرار بگیرد؛ مجموعه پژوهشی دانشکده و دانشگاه هم می‌توانند از این ظرفیت‌ها به‌خوبی استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: نقاط ضعفی که در مجموعه آزمایشگاه میکروسکوپ‌های الکترونیکی با آن‌ها روبرو بودیم، بحث مدیریت متمرکز، سرویس‌دهی مستمر و حضور کارشناسان دائمی بر دستگاه‌ها بود، که با برنامه ترتیب داده‌ شده در این مرکز، این نقاط ضعف برطرف شده و حتما به کارایی بیشتر مجموعه کمک خواهد کرد.

وزیر علوم افزود: تا جای ممکن، کارهای لازم برای حمایت از این آزمایشگاه، از طریق معاونت علمی فناوری ریاست جمهور انجام خواهد شد. البته آقای دکتر ستاری معاون محترم علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز نگاه مثبتی به حمایت از مراکز علم و فناوری دارد، که با هماهنگی لازم، می‌توان از کمک‌های بی‌دریغ ایشان استفاده کرد.

خبرنگار: مولوی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست