پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۶۳۸
|
کد خبر: ۴۷۹۲
پنجمین همایش روز مهندس در دانشگاه صنعتی همدان به صورت حضوری با تعداد محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و آنلاین برگزار خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۳ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
به گزارش بسنا، پنجمین همایش روز مهندس همزمان با بزرگداشت زادروز خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس در ۵ اسفند ۹۹ در دانشگاه صنعتی همدان برگزار خواهد شد.

دکتر بشیری، دبیر همایش روز مهندس دانشگاه صنعتی همدان در این خصوص به خبرنگار بسنا گفت: با توجه به اینکه همایش روز مهندس دانشگاه صنعتی همدان ۴ دوره برگزاری موفق را در سابقه خود دارد، تصمیم بر آن شد تا با توجه به شرایط موجود و پاندمی کووید-۱۹ پنجمین دوره همایش روز مهندس را به صورت ویژه برگزار نمائیم.

وی افزود: افتتاحیه این همایش به صورت حضوری، با تعداد محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پخش همزمان با حضور مسئولین استانی و دانشگاهی برگزار خواهد شد. در این مراسم مصاحبه‌ای با عضو ارشد شرکت آی بی ام و آمازون خواهیم داشت. همچنین دکتر نیلی به عنوان بنیانگذار همایش روز مهندس در دانشگاه صنعتی همدان سخنرانی خواهند داشت. دکتر زبردست، رئیس اتاق بازرگانی استان همدان و دکتر میرابیان مدیرعامل شرکت بتون صنعت بریس نیز در این مراسم به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص مسائل مربوط به صنعت و دانشگاه می‌پردازند.

دکتر بشیری در خصوص کارگاه‌ها نیز خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط و جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کارگاه‌های علمی این همایش به صورت مجازی و آنلاین برگزار خواهد شد، تا امکان بهره مندی از این کارگاه‌ها برای همه دانشجویان وجود داشته باشد.

وی افزود: سعی بر آن شد تا شرکت‌های صنعتی موفق در این همایش به بیان تجربیات خود در خصوص چالش‌های ورود به صنعت برای دانشجویان، نیازمندی‌های صنعت از دانش آموختگان و همچنین ارائه تجربه گرا از تکنولوژی‌های روز این شرکت‌ها بپردازند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه