پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۵۶۱
|
کد خبر: ۴۸۳
مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی سینا، در مراسم تودیع و معارفه دبیر هیأت دانشجویی دانشگاه، از افزایش مشارکت دانشجویان در هیأت دانشجویی خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۳ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۷

به گزارش خبرنگار بسنا، مراسم تودیع و معارفه دبیر هیأت دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا ظهر یکشنبه 26 فروردین، در دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و با حضور جمعی از مسؤولین و دانشجویان فعال این تشکل برگزار گردید.

علی محمد عباسی مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی سینا، در این مراسم با اشاره به نقش تأثیرگذار هیأت دانشجویی در بین دانشجویان گفت: بسیار خرسندیم که خداوند متعال به ما توفیق خدمت رسانی به دانشجویان را عطا فرموده تا در بستر سازی فعالیت‌های دینی، بتوانیم نقش پررنگ‌تری را داشته باشیم، لذا هیأت دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا متشکل از دانشجویان همین دانشگاه، در راستای تحقق این هدف همه ساله اقدام به برگزاری برنامه‌های مختلف دینی و فرهنگی می‌کنند.

وی با بیان اینکه تمام سعی و تلاش باید بگونه ای باشد تا معارف الهی بر دیگر علوم غلبه پیدا کنند تأکید کرد: فعالیت‌های بنده به عنوان یکی از مسؤولین باید به گونه ای باشد که برای دانشجویان علاقه‌مندی ایجاد کند، اگر غیر از این باشد خسران بسیار بزرگی به جامعه وارد شده که غیر قابل جبران است.

عباسی با تأکید بر اینکه حرف اول در فعالیت‌های دینی باید اخلاص در عمل باشد، خاطرنشان کرد: اگر در فعالیت‌ها، اخلاص برای پروردگار نباشد و اجر و مزد آن فقط تعریف، تمجید و تقدیر در دنیا خواهد باشد، اجر اخروی نخواهد داشت.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی سینا همچنین اظهار کرد: برای اینکه بدانید برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی که برگزار می کنید چه مقدار تأثیرگذار است، اول خودتان از آن فعالیت ها استفاده کنید، تا بتوانید میزان تأثیرگذاری آن را بسنجید.

در ادامه این مراسم ضمن تقدیر از اعضاء و خادمین هیأت دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا، از رضا علیپور دبیر سابق هیأت تقدیر شده و در ادامه محمد حسین رحیمی یگانه به عنوان دبیر جدید این تشکل معرفی شد.

خبرنگار: داوری
عکس: امینی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگ و هنر