پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۳۴۶
|
کد خبر: ۴۸۴۵
نشست هم‌اندیشی مسؤولین دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های استان با حجت‌الاسلام علی تقوی معاون فرهنگی سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه‌های کشور، به میزبانی دانشگاه بوعلی‌سینا برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۳ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۹

به گزارش خبرنگار بسنا، نشست هم‌اندیشی مسوولین دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه‌های استان و معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های استان با حجت‌الاسلام علی تقوی معاون فرهنگی سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه‌های کشور، به میزبانی دانشگاه بوعلی‌سینا برگزار شد.

در این نشست معاونین فرهنگی دانشگاه‌ها و مسوولین دفاتر نهاد در دانشگاه‌های استان همدان به مسائل مبتلابه دانشگاه در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی اشاره کرده و خواستار شروع دوباره پویش مبارزه با کرونا در سطح ملی، استفاده از ظرفیت خیّرین برای مواسات مومنانه، ایجاد پویش سهم من در سطح ملی، برگزاری کارگاه‌های بیداری اسلامی و گام دوم انقلاب اسلامی، بزرگداشت سیدجمال‌الدین اسدآبادی شدند.

در ادامه این صحبت‌ها به خطر رواج اندیشه‌های مارکسیستی و فمنیستی، کم‌رونق شدن فعالیت‌های فرهنگی و دانشجویی بخاطر تشکیل هسته‌های زیرزمینی در فضای دانشگاه اشاره شد و موضوع ادغام معاونت‌های فرهنگی و دانشجویی در برخی دانشگاه‌ها و تفکیک آن‌ها در برخی دانشگاه‌های دیگر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین در ادامه نظرات حاضرین در جلسه بر طرح اندیشه‌های تمدن‌ساز در بین اساتید دانشگاه، برگزاری دوره‌های آشنایی با آثار شهید مطهری و برگزاری مسابقات کرسی‌های آزاداندیشی تاکید کرده و اهمیت توجه به فضای مجازی و ایجاد سازوکارهای فرهنگی در این فضا یادآوری شد.

خبرنگار: اسماعیلی

عکس: منصور حسن الفت

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه