پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۷۶۵
|
کد خبر: ۴۸۵۳
مراسم اختتامیه‌های "اولین جشنواره ادبی هنری سرباز ولایت" و "جشنواره فرهنگی هنری مکتب سلیمانی در فجر فاطمی" به صورت زنده و همزمان برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۱ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
مراسم اختتامیه‌های
به گزارش خبرنگار بسنا، مراسم اختتامیه‌های "اولین جشنواره ادبی هنری سرباز ولایت" و "جشنواره فرهنگی هنری مکتب سلیمانی در فجر فاطمی" روز دوشنبه ۲۵ اسفند، ساعت ۱۱:۳۰ به صورت زنده و همزمان، از صفحه اینستاگرام "بسنا" به نشانی instagram.com/basna.ir و همچنین نرم‌افزار ادوب‌کانکت به نشانی vc.basu.ac.ir/journals-committee برگزار می‌شود.

اولین جشنواره ادبی، هنری سردار شهید سپهید حاج قاسم سلیمانی "سرباز ولایت" در بخش ادبی، شامل شعر، داستان کوتاه و دل‌نوشته و همچنین در بخش هنری، شامل تولید پوستر‌های گرافیکی، با محتوای زندگی‌نامه، مبارزات و فرماندهی و نقش آفرینی در منطقه و شهادت سردار سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و همرزمان شهیدش برگزار شد.

جشنواره "مکتب سلیمانی در فجر فاطمی" نیز، با رویکرد زنده نگاه داشتن فرهنگ مکتب سلیمانی که نشأت گرفته از انقلاب اسلامی با فرهنگ فاطمی مردم ایران است، در قالب‌های فرهنگی هنری در پنج بخش کتاب‌خوانی، عکاسی، رنگ‌آمیزی جهت کودکان، دلنوشـته و دابسـمش (لبخـوانی) جهت شرکت دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه به‌همراه خوانواده‌های ایشان برگزار شد.

اعلام اسامی برندگان جشنواره‌ها در وب‌سایت معاونت فرهنگی و اجتماعی به آدرس Farhangi.basu.ac.ir خواهد بود.


خبرنگار: اسماعیلی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگ و هنر