پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۸۹۶
|
کد خبر: ۴۸۹۹
دکتر یعقوب محمدی‌فر در مراسم دید و بازدید نوروزی سال ۱۴۰۰:

توقع جدی همه مردم ایران از کارکنان، اساتید و مدیران دانشگاه، مانع‌زدایی از امور است

رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا تأکید کرد: توقع جدی همه مردم ایران از کارکنان، اساتید و مدیران دانشگاه، مانع‌زدایی از امور است، بنابراین همه باید به سهم خود در عرصه‌های مختلف تلاش کنیم.
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۶ - ۱۴ فروردين ۱۴۰۰

به گزارش خبرنگار بسنا، دکتر یعقوب محمدی‌فر رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا در مراسم دید و بازدید نوروزی سال ۱۴۰۰ این دانشگاه اظهار داشت: شاید این سوال مطرح شود که دانشگاه با بخش تولید ارتباطی ندارد، که در پاسخ باید گفت، تنها بحث تولید نیست، ما باید فرهنگ مانع‌زدایی از فعالیت‌های مختلف را ایجاد کنیم، چراکه با ایجاد این فرهنگ و آموزش صحیح آن، قطعا اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

وی افزود: در پس سال ۹۹، که سال بسیار دشواری برای همه ما از لحاظ، عاطفی، اجتماعی، ارتباطی و اقتصادی بود، فعالیت اداری سال ۱۴۰۰ را همراه با هم آغاز می‌کنیم و امیدواریم که سال سلامت، سربلندی، امید و دلگرمی همراه با زمینه‌های موفقیت و کمال‌جویی برای همه عزیزان باشد.

وی افزود: این فرصت کوتاه بهانه‌ای بود که شعار سال را یادآور شویم؛ یکی از عمده مسائل ما بروکراسی شدیدی است که در کشور وجود دارد و در پیام نوروزی مقام معظم رهبری هم به مانع‌زدایی اشاره شد.

رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا تأکید کرد: توقع جدی همه مردم ایران از کارکنان، اساتید و مدیران دانشگاه، مانع‌زدایی از امور است، بنابراین همه باید به سهم خود در عرصه‌های مختلف تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: در این فرصتی که دست داده، به نمایندگی از هیأت رئیسه و مدیران دانشگاه به همکاران عزیز تبریک ویژه‌ گفته و دعای خیرمان را بدرقه راهشان می‌کنیم که ان‌شاءالله سال ۱۴۰۰ که به تعبیری شروع قرن جدید است، سال خوبی باشد.

وی خاطرنشان کرد: سال جدید، سال ویژه‌ای در فعالیت‌های فرهنگی کشور خواهد بود، انتخاباتی را پیش رو خواهیم داشت و امیدواریم که تمام تغییراتی که در بدنه اجرایی کشور اتفاق خواهد افتاد، در راستای سربلندی و سرفرازی ملت بزرگمان باشد، چراکه ما بسیار به این ملت بدهکاریم و امیدواریم که بتوانیم این بدهکاری را با تلاش بیشتر خودمان نشان داده و‌ جبران کنیم.

رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا بیان کرد: ملت ما ملتی بزرگ است که در سراشیبی‌های بزرگ تاریخی توانسته امتحان خودش را با موفقیت طی کند و امیدواریم که سال ۱۴۰۰ سال روشنایی، شکوفایی و امید برای همه ما باشد، و بدنه فرهنگی، آموزشی و علمی دانشگاه در افزایش این امید که یکی از نکات بارز توسعه تمدن‌ها در دنیا است، سهیم باشد.

خبرنگار: مولوی
عکس: سیدمحمدرضا امامی‌زاده

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست