پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۸۸۸
|
کد خبر: ۴۹۰۹
با عنایت به مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا و مصوبه هیأت رئیسه دانشگاه؛

کلیه فعالیت‌های آموزشی و اداری دانشگاه بوعلی‌سینا از روز شنبه ۲۱ فروردین تا اطلاع ثانوی به صورت دورکاری ادامه دارد

با عنایت به مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا و مصوبه هیأت رئیسه دانشگاه، کلیه فعالیت‌های آموزشی و اداری دانشگاه بوعلی‌سینا از روز شنبه ۲۱ فروردین تا اطلاع ثانوی به صورت دورکاری ادامه دارد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۰ - ۱۸ فروردين ۱۴۰۰
به گزارش خبرنگار بسنا، با عنایت به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و در راستای اجرای بخشنامۀ شمارۀ ۳۷۴۸۹۹ مورخه ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور و نامه شماره ۲۵۴ مورخه ۱۴۰۰/۰۱/۱۸ فرمانداری شهرستان همدان و نظر به ایجاد وضعیت قرمز در شهر همدان به لحاظ بهداشتی و شیوع بیماری کرونا و نیز مصوبه هیأت رئیسه دانشگاه بوعلی‌سینا، انجام کلیه فعالیت­‌های آموزشی و اداری را از روز شنبه ۱۴۰۰/۰۱/۲۱ تا اطلاع ثانوی، به صورت دورکاری و به شرح ذیل تعیین شد:

- کلیه برنامه­‌ها و فعالیت­‌های آموزشی همچنان به صورت غیرحضوری (مجازی) با جدیت ادامه خواهد یافت.

- اساتید محترم، برگزاری کلاس­‌ها و وظایف آموزشی و پژوهشی، شامل؛ راهنمایی دانشجویان، رفع اشکال، جلسات دفاعیه و سایر وظایف محوله را در بستر سامانه ­های مجازی انجام خواهند داد.

- برگزاری جلسات گروه‌های آموزشی، شامل؛ بررسی پذیرش دانشجویان غیرایرانی، بررسی پروپوزال دانشجویان تحصیلات تکمیلی، برنامه ­ریزی و برگزاری جلسات پیش دفاع و دفاعیه رساله دکتری و دفاعیه کارشناسی ارشد به صورت غیرحضوری، بدون وقفه تداوم خواهد یافت.

- حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی (ترجیحاً دکتری) در موارد استثناء برای تکمیل پژوهش ­های حساس و در حال اجرا که وقفه، باعث آسیب جدی به پژوهش می­ گردد با رعایت مقررات بهداشتی در محل انجام پژوهش امکان­پذیر است.

- تداوم اسکان دانشجویان موضوع بند قبل با تأیید مجدد استاد راهنما و معرفی دانشکده­‌ها با رعایت موازین بهداشتی مجاز می‌باشد.

- اقدامات ضروری و پشتیبانی مطابق بند ۳/۳ بخشنامه صدرالذکر در بخش حفاظت فیزیکی، حفاظت از تأسیسات و سامانه ­های الکترونیکی به صورت شیفت­ بندی انجام خواهد شد.

- ضمن تأکید بر استمرار فعالیت ­ها از طریق دورکاری لازم است کارمندان محترم دانشگاه، کلیه وظایف محوله را در ساعات اداری، تحت نظارت مدیران با دور کاری انجام دهند، در هر حال برای انجام وظایف محوله در ساعات اداری در دسترس باشند.

- چنانچه در مواقع ضروری برای انجام یا فراهم کردن مقدمات برخی از امور یا برای انجام امور مربوط به شرکت همکاران در جلسات حضوری مراجع اداری و قضایی خارج از دانشگاه، نیاز به مراجعه حضوری باشد، همکاران با نظر مدیر مربوطه ضمن رعایت کامل پروتکل ­های بهداشتی ملزم به حضور در محل کار خواهند بود.


بدیهی است، هرگونه حضور کارمندان خارج از مجوز‌های یادشده و بدون هماهنگی با حراست دانشگاه ممنوع است.


- کلیه همکاران می‌بایست روزانه به اتوماسیون اداری خود مراجعه نموده و نسبت به مکاتبات ارجاعی اقدام مقتضی را معمول نمایند.


- کلیه جلسات و رویداد‌های دانشگاه که به صورت مجازی امکان برگزاری دارند، طبق روال معمول برگزار خواهد شد


- با توجه به شرایط قرمز شهر همدان، به همکاران گرامی توصیه می­ شود، از هرگونه رفت و آمد غیر­ضرور در شهر اجتناب نمایند.


همچنین مؤکداً از استادان گرامی درخواست می ­شود، حتی ­الإمکان فعالیت­‌های آموزش مجازی را در منزل انجام دهند.


در موارد اجتناب­ ناپذیر، چنانچه تداوم فعالیت ­های آموزشی استادان منوط به حضور در دفتر کار می­ باشد، هماهنگی با مدیریت دانشکده و انجام فعالیت، حداکثر تا ساعت ۱۸ الزامی است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
United Arab Emirates
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
""- حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی (ترجیحاً دکتری) در موارد استثناء برای تکمیل پژوهش ­های حساس و در حال اجرا که وقفه، باعث آسیب جدی به پژوهش می­ گردد با رعایت مقررات بهداشتی در محل انجام پژوهش امکان­پذیر است.""

وفتی کارمند آزمایشگاه نیست، دانشجو چجوری باید بره داخل ؟؟؟؟!!!!
صفحه نخست