پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۹۷۶
|
کد خبر: ۴۹۱۸
دکتر حمید بلالی با حضور در دانشکده شیمی، از دکتر داود نعمت‌اللهی استادتمام الکتروشیمی دانشگاه بوعلی‌سینا و یکی از سرآمدان علمی کشور تجلیل کرد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۴ - ۲۴ فروردين ۱۴۰۰

به گزارش خبرنگار بسنا، دکتر حمید بلالی رئیس بنیاد نخبگان استان همدان در راستای اجرای برنامه ارتباط چهره به چهره با سرآمدان علمی استان با دکتر داود نعمت الهی عضو هیات علمی و استادتمام الکتروشیمی دانشگاه بوعلی‌سینا به عنوان یکی از سرآمدان علمی کشور دیدار و گفتگو نمود.

رئیس بنیاد نخبگان استان همدان در این دیدار با قدردانی از زحمات و مقام علمی دکتر نعمت‌اللهی از او به عنوان یکی از بزرگ‌ترین افتخارات علمی استان و کشور نام برده و با اشاره به اینکه دکتر نعمت‌اللهی از اساتید خبره دو دوره طرح هسته‌های مساله‌محور شهید احمدی‌روشن بنیاد ملی نخبگان می‌باشند، از تیم وی به عنوان یکی از بهترین و موفق‌ترین تیم‌ها نام برد.

دکتر بلالی همچنین تأکید کرد: در این طرح دانشگاه بوعلی‌سینا از نظر تعداد طرح‌های تحقیقاتی مساله‌محور و تعداد برگزیدگان در بین دانشگاه‌های کل کشور به غیر از تهران رتبه نخست ملی را بدست آورد.

دکتر داود نعمت‌اللهی نیز در این دیدار طرح هسته‌های مساله‌محور شهید احمدی‌روشن را به عنوان یکی از مهم‌ترین و موثرترین اقدامات علمی ارزشمند در حوزه پژوهشی کشور دانسته و افزود: این طرح توانسته با فراهم‌آوردن فرصت و بستر مناسب و ایجاد انگیزه در دانشجویان منتخب گامی موثر در راستای رشد و شکوفایی استعداد ها و توانایی‌ها و تعلیم آنان برای ایجاد اشتغال در آینده بردارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه