پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۱۷۰
|
کد خبر: ۴۹۲۹
سیزدهمین کنگره ملی مهندسی مکانیک بیوسیستم و مکانیزاسیون ایران شهریور ماه ۱۴۰۰ به میزبانی دانشگاه تربیت مدرس و با همکاری انجمن علمی مهندسی ماشین های کشاورزی و مکانیزاسیون ایران برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۶ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۰

به گزارش بسنا، مهندسی مکانیک بیوسیستم شاخه مهندسی و فناوری در کشاورزی می باشد و کشور ایران به عنوان یکی از قطب های کشاورزی جهان مطرح می‌باشد و در این سال ها در ایجاد کارآفرینی نیز یکی از بخش های مطرح کشور بوده است.

طراحی ماشین های کشاورزی، فناوری پس از برداشت ماشین های صنایع غذایی، انرژی تجدید پذیر و مکانیزاسیون از محورهای این همایش ملی است.

کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شرکت کنندگان می توانند با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایند.

گفتنی است مهلت ارسال اصل مقاله تا ۱۵خردادماه، اعلام نتایج داوری اصل مقاله ۳۱ تیرماه و مهلت ثبت نام ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ می‌باشد و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات می‌توانند به سایت کنگره به آدرس  https://ncame1400.modares.ac.ir مراجعه کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه